اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی مرکز گلستان خبر داد:

آغاز رسیدگی به پرونده قتل یکی از روستاهای گرگان

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور قرار کیفرخواست پرونده قتل در یکی از روستاهای گرگان در آینده نزدیک خبر داد.

آغاز رسیدگی به پرونده قتل یکی از روستاهای گرگان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس پوریانی اظهار داشت: متاسفانه در درگیری که چند هفته پیش در روستای زنگیان روی داد یک جوان بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.
وی تصریح کرد: پس از بررسی، شناسایی و دستگیری قاتل، تحقیقات مقدماتی پرونده به پایان رسیده است و به زودی با صدور قرار کیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان ارسال می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرن4شان کرد: دادگاه رسیدگی به پرونده این قتل با تعیین وقت فوق‌العاده، تشکیل خواهد شد.
پوریانی با بیان اینکه درگیری به دلیل یک موضوع کم اهمیت رخ داده است، افزود: باید بزرگترها و ریش سفیدان با کنترل جوانان و هشدار دادن به آنان در مورد عواقب اقداماتی که انجام می‌دهند آنان را از ایجاد درگیری و نزاع منع کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان تصریح کرد: متاسفانه در استان نزاع و کتک‌کاری‌های خیابانی بیشترین آمار ورودی پرونده‌ها را تشکیل می‌دهد که باید با آسیب‌شناسی دقیق، راهکارهایی برای کاهش این آمار از سوی کارشناسان ارائه شود.
پوریانی با بیان اینکه بسیاری از این نزاع‌ها به دلیل پایین بودن آستانه تحمل افراد رخ می‌دهد، مردم به ویژه جوانان را به بالا بردن صبر و آستانه تحمل دعوت کرد.
وی گفت: در آموزه‌های دینی و فرهنگی ما بارها بر صبر و گذشت تاکید شده است و خانواده‌ها باید با آموزش و تقویت این باورها، صبر و گذشت را به فرزندان خود بیاموزند تا کمتر شاهد موارد این چنینی در استان باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول