اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری زنجان:

پرونده قتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در حال بررسی است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری زنجان گفت: پیگیرهای لازم در خصوص پرونده قتل مامور نیروی انتظامی انجام شده و در حال بررسی و رسیدگی کامل است.

پرونده قتل مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در حال بررسی است
جعفرگل محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به حساسیت مردم در زمینه پیگیری پرونده قتل مامور نیروی انتظامی که در هفته نیروی انتظامی به قتل، اداره کل دادگستری در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است.
وی با بیان اینکه با پیگیرهای انجام شده این پرونده در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گرفته است، افزود: بررسی‌های نهایی آن در حال انجام است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه این پرونده از سوی دادگستری شهرستان ابهر به زنجان واصل شده است،بیان کرد: در حال بررسی و رسیدگی کامل به جریان این پرونده از سوی دادگستری انجام می‌شود و مشکلی در این راستا وجود ندارد.
وی بر لزوم توجه به چنین پرونده‌هایی تاکید کرد و افزود: دادگستری همه تلاش خود را در راستای تنویر افکار عمومی و مجازات عاملان این قتل به کار بسته و به زودی پس از طی مراحل مختلف جزئیات آن اعلام می‌شود.
گل محمدی با بیان اینکه انتخاب وکیل از مراحل این پرونده است، تصریح کرد: با انتخاب وکیل برای این پرونده وارد جزئیات بیشتری می‌شود.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مبارزه با جریان‌های مختلف هنجار شکن در جامعه قرار دارد، افزود: در راستای ایجاد آرامش و امنیت در جامعه این نیرو همواره در صحنه بوده و با تقدیم جان خود امنیت مردم را تامین کرده است.
در پی شهادت گروهبان یکم بهزاد جعفری یکی از ماموران خدوم نیروی انتظامی این شهرستان توسط فردی به نام "‌ر.ش" مردم شهید پرور و ولایت‌مدار این منطقه از نخستین ساعات وقوع این حادثه خواهان پیگیری سریع موضوع و تسریع در مجازات قاتل را هستند.
مردم شهید پرور و غیور مناطق ابهر و خرم‌دره از نخستین ساعات درج خبرهای مرتبط با شهادت مامور نیروی انتظامی خرم‌دره در خبرگزاری فارس با تماس با دفتر نمایندگی این خبرگزاری در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره علاوه بر قدردانی از پیگیری‌های خبرنگاران خبرگزاری فارس نسبت به این موضوع، خواهان برخورد جدی با قاتل و نیز تسریع در بررسی و پیگیری این موضوع از سوی مسئولان دادگستری استان و شهرستان بودند.
16 مهر ماه سال جاری گروهبان یکم بهزاد جعفری از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان ‌حین اجرای ماموریت بر اثر ضربه چاقوی فردی موتورسوار با نام "ر.ش" به شهادت رسید.
لازم به ذکر است با پیگیری‌های نیروی انتظامی قاتل شهید جعفری پس از فرار روز 17 مهر در تهران دستگیر شد، که وی فردی سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر است.
شهید بهزاد جعفری با درجه گروهبان یکم متولد چهارم اسفند ماه سال 1364 است در خرم‌دره بود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول