اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

مدال زرین پاسداران رضایت ولی امر مسلمین جهان است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخارات شگرفی در صحنه‌های مختلف کسب کرده است، گفت: مدال زرین پاسداران رضایت ولی امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا است.

مدال زرین پاسداران رضایت ولی امر مسلمین جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز به مناسبت روز پاسدار در نشست با خبرنگاران با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار تاکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در صحنه‌های مختلف اقتدار خود را نشان داده‌اند، به‌گونه‌ای که دشمنان همواره از این نیروی پرقدرت هراس و بیم دارند.

وی اضافه کرد: اگر به کارنامه سپاه پاسداران در طول انقلاب نگاه کنیم، می‌توان مشاهده کرد این نیرو متناسب با دسیسه‌های دشمنان با برنامه‌های مقابله‌ای برای رفع تهدیدها نقش موثری داشته است.

فرمانده ارشد سپاه پاسداران در استان بوشهر با بیان اینکه با گذشت 34 سال از عمر انقلاب همچنان موج وفاداری در اقشار مختلف مردم موج می‌زند، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم در صحنه‌های مختلف در حد بال حضور خود را نشان داده‌اند و این وفاداری در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف به حد اعلا می‌رسد.

رزمجو به انتخابات پس فردا 24 خرداد اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: انتخابات یک مانور سیاسی است که مردم در این مانورها در طول 34 سال گذشته حضور خود را به نحو احسن نشان داده‌اند و پس فردا نیز مردم حماسه سیاسی به یاد ماندنی خلق خواهند کرد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اضافه کرد: در شرایط کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با داشتن قوی‌ترین پشتیبان و حامی که مردم هستند، به عنوان مستحکم‌ترین و پایه‌دارترین نظام سیاسی دنیاست و گسترده‌ترین پشتیبانی‌های مردمی از این نظام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخارات شگرفی در صحنه‌های مختلف کسب کرده است، تصریح کرد: مدال زرین پاسداران رضایت ولی امر مسلمین جهان و فرمانده کل قوا است که برگردن خود آویزان کرده است.

فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان بوشهر بیان کرد: امروز پاسداران با داشتن خصوصیات معنوی، بصیرت، ولایی، تکلیف گرایی، جهادی، عاشورایی و مردمی بودن آماده جانفشانی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

 وی با بیان اینکه اصلی‌ترین ماموریت پاسداران نیز دفاع از دستاوردها و خاکریزهای اصلی انقلاب است، گفت: سپاه سمبل عشق به ولایت، نورانیت و امامت است.

رزمجو با بیان اینکه پاسداران امروز در عرصه‌های علمی، فناوری، فرهنگی، نظامی و سازندگی کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌اند، افزود: پاسداران برآمده از متن مردم، عاشق به خدا و مردم، ولایت و انقلاب هستند و تجلی خصلت‌های الهی هستند که تاکنون شاکله‌های معنوی را در خود زنده نگه داشته‌اند.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول