اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

انتخابات میدان رویارویی با دشمنان است / پاسداران مقابل دشمن چونان کوهی استوار می‌ایستند

سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آستانه روز پاسدار تأکید کرد: انتخابات میدان رویارویی با دشمنان است و پاسداران مقابل دشمن چونان کوهی استوار می‌ایستند.

انتخابات میدان رویارویی با دشمنان است / پاسداران مقابل دشمن چونان کوهی استوار می‌ایستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در آستانه روز پاسدار با صدور بیانیه‏ای تاکید کرده است: ماه شعبان یکی از بهترین ماه‏های خداوند فرا رسید و شیعه در این ماه انتظارش به نهایت رسیده و طاقت دیدار محبوب آسمانی را از کف داده است؛ شعبان ماه امام حسین(ع) و سجاد(ع) است، شعبان ماه قمر بنی هاشم و علی‏اکبر است و شعبان ماه نویدبخش ظهور حجت خداست و در نیمه‌ی آن، دلها پر می‌کشد به امید دیدار صاحب‌العصر و الزمان(عج) و چه زیباست تنفس در حریم آسمانی شعبان‏المعظم، ماهی که در آن پاسدار و جانباز اسلام ناب محمدی(ص) حضور دارند و الگوهای آفرینش و عالم هستی را در دیدگاه عشاق به نظاره درمی‌آورند.

در ادامه می‏خوانیم: حسین(ع) نماد پاسداری است؛کسی که در دامن مطهره‌ هستی و ابوتراب رشد یافته، او دل‏داده اسلام محمدی(ص) است و لحظه‌ای سکوت در برابر ظلم و جور را بر نمی‌تابد، حتی اگر در این راه مجبور باشد هستی خود و خانواده‌اش را فدا سازد.

حسین(ع) معیار و میزان پاسداری است، او سقف و نهایت تلاش و مجاهدت را به ظهور رسانده و کیست که در برابر عظمت حسین(ع)، جان عالم و سید جوانان اهل بهشت، سر تعظیم فرود نیاورد؟

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان آورده است: حسین(ع) رشد یافته در مهد پاسداری از دین و اعتقادات است و مگر نه اینکه علی‌بن ابیطالب(ع) در حراست از ارزشهای دینی تا فدا کردن جان خویش، پیش می‌رفت.

حسین(ع) فرزند کسی است که زره‌اش پشت نداشت، او زاده مادری است که در پاسداری از حریم احکام و حدود الهی تا آنجا پیش رفت که حجاب را در منظر نابینا هم رعایت کرد و در دفاع از ولایت، اولین شهیده‌ی ولایتمداری نام گرفت.

در این بیانیه آمده است: حسین(ع) از اهل بیت است، او بر زانوان پیامبر(ص) نشسته و در محضر علی(ع) رسم شجاعت و وفا و دین‌داری را آموخته و در مکتب فاطمه(س) حلم و بردباری را تجربه کرده و خطابه‌های آتشین مادر را برای استفاده در عاشورا به ذهن سپرده است و چه سعادتی بالاتر از اینکه حضرت روح‌الله(ره)، این بزرگ پاسدار قرن بیستم، روز ولادت امام حسین(ع) را برای پاسداران نامگذاری کرده است.

آری او به خوبی می‌دانست که سپاه و پاسدارانش در دفاع از حریم امامت و ولایت و اسلام ناب محمدی(ص) به امام حسین(ع) اقتدا خواهند کرد و مگر می‌شود جز با تمسک به سیره و روش حسینی(ع) از انقلاب خمینی(ره) که مقدمه انقلاب مهدوی است، حفاظت کرد؟

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزوده است: آری، جهان در قرن بیستم و در عصر ماده و تلذذ و رفاه‌زدگی، ناگاه با مردانی مواجه شد که قلوبشان در دفاع از ارزش‌های الهی مانند آهن تفتیده سخت و غیر قابل نفوذ است.

پاسداران در مقابل دشمنان خداوند، چونان کوهی استوار می‌ایستند و اگر بر هجوم مادیت حمله برند، چونان سیلی خشمگین، همه‌ی دودمان و تجهیز جهان ماده را بر باد خواهند داد.

در ادامه می‏خوانیم: البته پاسداران با میزان «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» با دوستان و یاران خداوند و مظلومان عالم، برادر و همراه بوده و در یاری‌رسانی به مجاهدین فی‌سبیل‌الله و دفاع از مستضعفان، قلوبی نرم و چهره‌ای بشاش دارند.

در میثاق پاسداری، کوچکترین توجهی به جغرافیا و قوم و عشیره نمی‌شود و هر که به کلام خدا و سیره‌ی اهل بیت تعهد فکری و رفتاری داشته باشد، برادر است و مگر نه اینکه «ان اکرمکم عندالله اتقئکم».

و پاسداری لازمه‌اش درک و فهم و بصیرت است و مگر می‌شود در عصر شبهه‌افکنی و هجوم رسانه‌ای شیطان بزرگ، بی‌چراغ در معرکه‌ی جنگ با شیطان حضور یافت؟

در این بیانیه تاکید شده است: به همین دلیل است که نگاه پاسداران به امام است، امام یعنی راه‌بلد و راهبر، و تبعیت از امام در قول و فعل و تقریر، شرط پاسداری است و بدون‌شک رمز موفقیت سپاه و پاسداران، ولایتمداری است و بر همین میزان در هر معرکه‌ای که مولا و امام امر نمایند، پاسداران حضور خواهند یافت.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرده است: تجلیل از پاسداران تنها تجلیل از افرادی از اجتماع نیست، بلکه تجلیل از فرهنگی نجات‌بخش و عزت‌آفرین است و تا تفکر و فرهنگ پاسداری در جامعه وجود دارد، قطعا آسیبی به انقلاب اسلامی نخواهد رسید و چه زیبا امام خمینی(ره) فرمود: «اگر نبود سپاه، کشور هم نبود».

پاسداران علاوه بر میراث 1400 ساله مجاهدین حقیقی اسلام، در قرن اخیر، میراث‌داران شهیدان والامقامی هستند که با درک شرایط، به حمایت از پرچم برافراشته شده‌ی اسلام ناب محمدی(ص) برخواسته و بهای این حمایت را با خون خود پرداخته‌اند.

این بیانیه می‏افزاید: اکنون نیز ما پاسداران سپاه استان سمنان در آستانه ولادت خامس آل عبا حضرت حسین بن علی(ع) با شهیدان عزیز از صدر اسلام تاکنون تجدید میثاق نموده و بر عهد خود پای می‌فشاریم که هرگز دست از حمایت از اسلام ناب محمدی(ص) بر نخواهیم داشت و این حمایت را تا برافراشته شده پرچم اسلام عزیز به دست حضرت صاحب‌الزمان(عج) ادامه خواهیم داد و به مسئولین نظام اسلامی تأکید می‌کنیم که تنها راه سعادتمندی و هدایت، تمسک به ریسمان الهی اسلام عزیز و تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه است.

به همه خادمین انقلاب اسلامی در همه‌ی قوا یادآور می‌شویم که خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و مردم ایران عزیز، در زمانی که دشمنان از راه اقتصادی به ملت عزیز ایران اسلامی هجوم آورده‌اند، بالاترین پاسداری است.

در بخش دیگری آمده است: ما پاسداران همراه با آحاد مردم عزیز ایران، این ولی‌نعمتان حقیقی انقلاب اسلامی در صحنه‌های رویارویی با دشمن با تمام قوا حضور یافته و حال که دشمنان از نبرد سیاسی و اقتصادی برای آسیب‌رساندن به انقلاب اسلامی بهره‌می‌گیرند، تأکید می‌کنیم تا پای جان در هر دو جبهه حضوری فعال خواهیم داشت و با همراهی عاشقانه مردم، دشمن را در این میادین نیز زمین‌گیر کرده و طعم تلخ شکست را به کام او خواهیم چشاند.

سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان یادآور شده است: قطعا انتخابات 24 خرداد ماه که مصداق حماسه سیاسی است، یکی از مهم‏ترین میادین رویارویی با دشمنان است و ایمان داریم جامعه انقلابی ایران اسلامی در انتخابات با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، حماسه سیاسی را در تاریخ انقلاب جاودانه خواهند کرد.      

انتهای پیام/2249/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول