اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه علی بن ابیطالب(ع):

پاسداران میراث‌داران احیای آموزه‌های دینی هستند

سپاه علی بن ابیطالب(ع) با صدور بیانیه‌ای فرا رسیدن روز پاسدار را گرامی داشت و اعلام کرد: میراث‌داران احیای آموزه‌های دینی با نثار خونشان عمق معرفتِ ولایت پذیری و ولایت مداری خویش را به منصۀ ظهور رسانده‌اند.

پاسداران میراث‌داران احیای آموزه‌های دینی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه سپاه علی بن ابیطالب آمده است: گوهر پاسداری و دُر گرانمایه گنجینه عظیم و ارزشمند فرهنگ انسان ساز و نهضت شور آفرین حسینی (ع ) همواره بر تارُک پیشانی نظام شکوهمند جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد و نامگذاری سالروز طلوع پیشوای آزادگان به عنوان روز پاسدار مقدس‌ترین نشان افتخاری است که محفل اُنس پاسداران را زینت می‌بخشد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: سلالۀ عاشوراییان و راست قامتان حماسه آفرین، میراث‌داران احیای آموزه‌های دینی با نثار خونشان عمق معرفتِ ولایت پذیری و ولایت مداری خویش را به منصۀ ظهور رسانده و خط سرخ شهادت را در نسل امروز امتداد بخشیدند.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: قطرات خون و رشحات جوانمردی و سرافرازی پاسداران انقلاب اسلامی در سه دهه گذشته سرچشمه جوشان تحولات گسترده بیداری جهان اسلام است و افق روشن فردا را نوید می‌دهد.

در این بیانیه تصریح شده است: سپاه علی بن ابیطالب (ع) با تبریک سالروز طلوع خورشید بزرگ پاسدار تاریخ بشریت و اعیاد شعبانیه، عموم ملت قهرمان و طلایه داران فتح و پرچمداران بصیرت را به حضور باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فرا می‌خواند تا با تجدید بیعت با مقام ولایت، حماسه شگفت انگیز سیاسی دیگری در کارنامه سراسر موفقیت نظام مردم سالاری دینی رقم زنند و بنیان مستحکم جمهوری اسلامی بیش از پیش از گزند توطئه‌های بیگانگان مصون ماند.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول