اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده:

پاسداران بر اساس اهداف امام و رهنمودهای رهبری از انقلاب دفاع می کنند

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده گفت: پاسدارن براساس مسیر اهداف امام خمینی (ره) و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

پاسداران بر اساس اهداف امام و رهنمودهای رهبری از انقلاب دفاع می کنند

ولی‌الله ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار کرد: روز پاسدار از اهمیت ویژه‌ای در کشورمان برخوردار است.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان افراد مطیع ولایت فقیه در جامعه اسلامی شناخته شده‌اند.

وی پاسداران انقلاب اسلامی را به عنوان ایثارگران کامل کشورمان دانست و افزود: پاسداران براساس مسیر اهداف امام خمینی (ره) و با هدایت و راهنمایی مقام معظم رهبری از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با بیان اینکه مقاومت و استقامت پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس حاصل اعتقاد و ایمان قوی آنان است، تصریح کرد: امروز وظیفه بسیجیان و پاسداران حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی به نقش مهم بسیجیان، پاسداران و رزمندگان در پیروزی دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضور پاسداران انقلاب اسلامی در صحنه جنگ و مقاومت و پایداری آنان علیه رژیم صدام منجر به پیروزی ملت ایران در دوران دفاع مقدس شد.

وی با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان باید در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی حفاظتی همه جانبه داشته باشند، گفت: این حفاظت باید براساس معیارها و شاخصه‌های رهبری و قانون اساسی باشد.

ابراهیمی اضافه کرد: همچنین پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع و سازندگی فرهنگی کشورمان نقش به‌سزایی دارند.

وی حضور گسترده پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری را وظیفه آنان دانست و اظهار کرد: حضور حداکثری پاسداران و بسیجیان به همراه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری به خلق حماسه سیاسی کمک می‌کند.

انتهای پیام/73008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول