اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

مناظره لازمه انتخابات است

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس‌ شورای ‌اسلامی گفت: مناظره لازمه انتخابات است.

مناظره لازمه انتخابات است

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مناظره لازمه انتخابات است و کشور ما یک کشور پهناور بوده و کاندیداهای ریاست جمهوری فرصت و هزینه کافی برای حضور در تک تک نقاط مختلف کشور را ندارند.

وی با بیان اینکه صحیح نیست نمایندگان تک تک در نقاط مختلف کشور حاضر شوند و مردم نیز وقت کافی ندارند، افزود: مناظره فرصت مناسبی است که مردم با دیدگاه و توانمندی‌ها و نظرات کاندیداها آشنا شوند.

صدر با اشاره به اینکه مناظره هفته گذشته در فضای خوبی انجام شد و صدا و سیما نیز این مناظره را خوب مدیریت کرد، تصریح کرد: مناظره‌های قبلی ضعیف بود ولی در این مناظره نظرات و ایده‌های خوبی مطرح شد که می‌تواند برای تصمیم‌سازی در کشور سودمند واقع شود.

وی با بیان اینکه مردم امروز به دنبال کسی هستند که ضمن دفاع از اصول نظام و پایبندی به رهنمودهای مقام معظم رهبری در عین حال بتواند با دنیا یک گفت‌و‌گوی سازنده، متقابل و ثمربخش برقرار کند، اظهار داشت: این فرد باید دیپلماسی خارجی فعالی داشته و برای حل مشکلات کشور بتواند یک هم‌گرایی در کشور ایجاد کند.

صدر اضافه کرد: رئیس جمهور آینده باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور، توانمندی تمام قوا، فکرها و سلیقه‌ها، بتواند در اداره کشور کمک کند و مشکلات فعلی جامعه را حل و فصل کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افراد خوبی کاندیداها هستند، ادامه داد: درخواستم از مردم آگاه و مومن ایران این است که روز جمعه به کاندیدای مورد نظر خودشان رای دهند.

صدر افزود: به هر حال پشتوانه رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود باید قوی باشد و امیدوارم کاندیداها با ائتلاف بتوانند این امکان را به دست‌اندر‌کاران بدهند تا انتخابات در مرحله اول تمام شود و در شرایط فعلی احتمال اینکه انتخابات به مرحله دوم بکشد خیلی زیاد است.

وی اظهار داشت: ما باید کاری کنیم که انتخابات در همان مرحله اول تمام شود و یک رئیس جمهور با پشتوانه قوی انتخاب شود که بتواند از مصالح کشور و حقوق ملت ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی دفاع کند.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول