اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کاندیداها صداقت و ولایت محوری را حفظ کنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امید است همان‌گونه که این کاندیداها با صداقت و برنامه آمده‌اند، همین برنامه محوری، صداقت و ولایت محوری را حفظ کنند و تابع قانون بوده و با دیگر قوا هماهنگ باشند.

کاندیداها صداقت و ولایت محوری را حفظ کنند

روح‌الله بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 34 سال مردم با بصیر، هوشیار و بیدار ایران اسلامی در خدمت انقلاب بوده و در لبیک گویی به مقام معظم رهبری جانانه و خالصانه از خود گذشته و تا کنون نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی افزود: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بوده و امید است مردم همچنان حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشته و هر رای مردم تیری بر چشم دشمنان، بدخواهان نظام و انقلاب است.

بیگی خاطرنشان کرد: هر رای مردم سرنوشت کشور را تعیین می‌کند، سرنوشتی که نه فقط برای چهار سال بلکه به قول مقام معظم رهبری این انتخاب 40 سال اثر دارد.

وی تصریح کرد: ما سرنوشت خود را خودمان تعیین می‌کنیم و امسال مردم انقلاب اسلامی و ارومیه در پای صندوق‌های رای با صف‌های به هم پیوسته و طولانی با نیت خالص و پاک حضور پیدا می‌کنند.

بیگی اضافه کرد: مردم ایران حتما ثابت خواهند کرد که امسال نیز همچون سال‌های گذشته نسبت به آرمان‌های مقدس اسلام و شهدا پایبند خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمام کاندیداهای ریاست جمهوری اسلامی از سرمایه‌های ملی کشور دفاع کرده‌اند و همان گونه که تا کنون در یک چارچوب آبرو و حیثیت از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده‌اند، ادامه داد: اکنون نیز همچنان از آن دفاع می‌کنند.

وی اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری کاندیداهای ریاست جمهوری باید قول‌هایی به مردم دهند که قابلیت اجرایی داشته باشد، زیرا مردم از آن‌ها خدمات و کار می‌خواهند و جوانان نیز سر و سامان زندگی از آن‌ها می‌خواهند.

وی ادامه داد: امید است همان‌گونه که این کاندیداها با صداقت و برنامه آمده‌اند همین برنامه محوری، صداقت و ولایت محوری را حفظ کنند و تابع قانون بوده و با دیگر قوا هماهنگ باشند.

وی اظهار داشت: کاندیداها نباید پرونده‌های خشک و خالی با خود حمل کنند، اگر در مملکت فسادی رخ داده باشد با اقدامات عملی با آن مقابله کنند و پرونده‌ای شامل اینکه من چنین و چنان می‌کنم نباشد، زیرا مردم نسبت به آن‌ها بدبین می‌شوند کاندیداها باید در عملیات و اجرا ثابت بوده و با فساد اقتصادی مقابله کنند.

بیگی تصریح کرد: رئیس جمهوری که رای می‌آورد، هر چقدر بتواند از افراد مومن، پاک و مورد اطمینان، ولایت‌مدار و دانشمند استفاده کند بهتر می‌تواند عمل کند و در این میان فقط به گروه و تیم خود اکتفا نکند، بلکه از تمام افکار عمومی استفاده کند.

وی ادامه داد: اگر با حجت شرعی و براساس حجت رای دهیم، مشکل شرعی رفع می‌شود، شورای نگهبان به عنوان مرجع قانونی بوده و نظر حضرت امام و رهبری این است که حماسه سیاسی با حضور گسترده و حماسه خلق شود تا تمام توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان خنثی شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن می‌خواست انتخابات انجام نشود و اگر نتوانستند به هدف خود برسند، سعی می‌کنند تا انتخابات پرشور نباشد و در صورت پرشوری نیز فردی انتخاب شود که منتخب آن‌ها است»، تصریح کرد: مردم هوشیار و بیدار هستند و خواسته دشمنان انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر حضور مردم گسترده‌تر باشد، دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.

انتهای پیام/61009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول