اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس:

ملت ایران ‌با‌ شرکت تاریخی در انتخابات‌ افتخاری دیگر ‌می‌آفرینند

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ملت ایران بار دیگر با شرکت تاریخی در انتخابات و خلق حماسه‌ای بزرگ و سیاسی افتخاری دیگر بر افتخارات خود در نظام جمهوری اسلامی می‌افزایند.

ملت ایران ‌با‌ شرکت تاریخی در انتخابات‌ افتخاری دیگر ‌می‌آفرینند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون شامگاه سه‌شنبه در مراسم نطق انتخاباتی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در محل پارک دوستی این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکبار دیگر این توفیق را نصیب استان و گچساران شد که بار دیگر با شرکت تاریخی در انتخابات و خلق حماسه‌ای بزرگ و سیاسی افتخاری دیگر بر افتخارات خود در نظام جمهوری اسلامی بیفزایند.

وی افزود: این روزها مهم‌ترین موضوع در سراسر کشور و کهگیلویه و بویراحمد انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری به واسطه رحلت عزیز استان آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی است که امروز شاهد برنامه‌های جایگزین ایشان هستیم.

تاج‌گردون ابراز داشت: بنده این افتخار را داشتم که به نمایندگی از مردم گچساران و باشت دست آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی را بفشارم و از جانب مردم گچساران از ایشان برای حضور در انتخابات حساس خبرگان رهبری دعوت به عمل آورم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره جایگاه مجلس خبرگان رهبری و اهمیت آن گفت: شاید از دید بعضی از افراد انتخابات خبرگان رهبری انتخاباتی ساده در نظر گرفته شود اما به فرموده مقام معظم رهبری و از نگاه حقوق اساسی ملت و آنچه برای آن انقلاب شد؛ از مهم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران است.

تاج‌گردون با بیان این‌که اصل ولایت فقیه مهم‌ترین رکن قانون اساسی در جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: بر اساس اصول 109 و 110 قانون اساسی که اختیارات و حدود وظایف ولی فقیه را مشخص می‌کند، ناظری به عنوان مجلس خبرگان رهبری را بر حدود وظایف رهبری تنظیم می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که نباید به انتخابات مجلس خبرگان رهبری ساده نگاه کرد، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران حساسیت ویژه‌ای بر مجلس خبرگان و کاندیداهای این مجلس دارد.

تاج‌گردون اذعان کرد: مگر می‌شود فردی را به عنوان نماینده در مجلس خبرگان رهبری انتخاب کرد که توانایی اعمال اصول قانون اساسی به ویژه اصل 108 قانون اساسی را نداشته باشد.

وی ادامه داد: فرد مورد نظر برای حضور در مجلس خبرگان باید جامع، عالم به علوم دینی و حقوق اساسی ملت باشد و من فکر می‌کنم آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با توجه به طی کردن مدارج علمی و کسب علم در حضور بزرگان، سادات و مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی دارای شرایط یم نماینده ایده‌آل برای حضور در مجلس خبرگان رهبری است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری گفت: به امید خدا مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا حضوری حداکثری و پررنگ خواهند داشت و با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس و دوستان را شاد خواهند کرد.

تاج‌گردون از مردم گچساران خواست تا با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر افتخاری بزرگ و تاریخی خلق کنند.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول