اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان سمنان:

انتخابات 24 خرداد مکمل حماسه 9 دی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: انتخابات 24 خرداد ماه جاری بدون شک با حضور میلیونی مردم مکمل حماسه 9 دی می‌شود.

انتخابات 24 خرداد مکمل حماسه 9 دی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سوقندی در گردهمایی مدیران کانون‏های فرهنگی مساجد سمنان، ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‏های بسیج که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: مکمل حماسه 9 دی حضور همراه با بصیرت در 24 خردادماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه مردم سرمایه‏های نظام هستند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال تجزیه سیاسی و فرهنگی جهان اسلام است و باید از ظرفیت‏های تشکل‏ها جهت تقویت پایه‏های نظام استفاده کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان، آثار حماسه سیاسی را در داخل کشور، جهان اسلام و عرصه بین‏المللی برشمرد و افزود: مردم‏سالاری دینی الگوی امت اسلامی در بیداری اسلامی است و انتخابات مظهر مردم‏سالاری دینی برابر لیبرال دموکراسی غرب محسوب می‏شود.

سوقندی گفت: در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی هرکس با ولایت زاویه داشته، عاقبت به خیر نشده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حماسه سیاسی را در مشارکت حداکثری مردم و رأی دادن به واجدین شرایط حداکثری دانست و افزود: معیارها و شاخص‏های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری ملاک و معیار ماست.

انتهای پیام/2249/ذ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول