اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در اردبیل:

سعی می‌کنیم 30 تا 35 درصد آرای انتخاباتی در اردبیل به نفع رضایی باشد

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در اردبیل گفت: ما هدف‌گذاری خود را در جلب و جذب 30 تا 35 درصد آرای مردم استان به نفع رضایی قرار دادیم که امیدواریم این خواسته محقق شود.

سعی می‌کنیم 30 تا 35 درصد آرای انتخاباتی در اردبیل به نفع رضایی باشد

محمد سیمزاری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با احترام به کاندیداهای صلاحیت گرفته یا نگرفته و انصراف داده و یا باقی‌مانده در عرصه انتخابات اعلام می‌کنیم که اقبال عمومی از دکتر رضایی بسیار بالا است که امیدواریم در این دوره از انتخابات با وضعیتی که پیش آمده، پیروزی محسن رضایی در انتخابات به معنای واقعی رقم بخورد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما هدف‌گذاری خود را در اوایل کار و تبلیغات کاندیداها بر جلب 80 درصد آرای مردم قرار داده بودیم، اما با توجه به تعدد کاندیداها و طرفداران آنها ما امروز هدف‌گذاری خودمان را با یک واقع‌بینی حقیقی روی 30 تا 35 درصد از آرای استان اردبیل قرار دادیم.

سیمزاری خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌های بی‌طرف نشان می‌دهد که قدرت رأی‌آوری رضایی رو به رشد است، اما برخی‌ها با نظرسنجی‌های ساختگی سعی می‌کنند آمار و ارقامی متفاوت ارائه کنند.

وی اضافه کرد: با کنار کشیدن دو کاندیدای انتخاباتی عارف و حداد عادل به نظر می‌رسد، فضا برای رقابت سایر کاندیداها شاخص و فراگیر شده است.

سیمزاری بیان کرد: اگر انصراف عارف به نفع روحانی باشد، قطعاً در رأی او تأثیرگذار خواهد بود، چراکه عارف با شعار صرف اصلاحات و حسن روحانی با شعار اعتدال و اصلاح وارد انتخابات شده بود که بعید به نظر می‌رسد، طرفداران عارف تمام و کمال برای حسن روحانی فعالیت کنند.

این فعال سیاسی، رضایی را فرد فراجناحی و دارای سابقه روشن توصیف کرد و ادامه داد:‌ همیشه از بنده سئوال می‌کنند که رضایی اصولگرا است یا اصلاح‌طلب؟ در حالی که بنده همیشه گفته‌ام که اگر معنای لغوی این موضوع را پیگیری کنیم، رضایی هم اصولگرا است و هم اصلاح‌طلب، اما شاخصه او این است که هرگز از اصول، تنازل و عدول نکرده و به اصلاح در جامعه به عنوان یک فرایند حتمی معتقد است. 

شعار ایستادگی خوب است، اما معیشت مردم را نباید فدای ماجراجویی‌ها کرد

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در اردبیل اضافه کرد: مردم ما امروز جلوتر از برخی شعارها و اهداف آرمانی در تأمین نیازهای اولیه و معیشتی خود گرفتار مانده‌اند؛ به طوری که اگر نیاز اولیه شامل خوراک، مسکن و دفع نیازهای اولیه که ازدواج و اشتغال نیز از آن جمله است در اولویت نباشد، محال امر است که در سایر حوزه‌ها اتفاق خاصی رخ بدهد.

وی بیان کرد: ما نیز معتقدیم نباید از شعار ایستادگی و استقامت عقب‌نشینی کنیم، اما نمی‌توان معیشت مردم را به برخی ماجراجویی‌ها و رفتارهای نامناسب در عرصه بین‌المللی گره زد، چراکه دفاع از آرمان انقلاب و اصول اسلامی گفتمان مشترک همه کاندیداها است، اما نباید تأمین معاش را به چنین موضوعاتی ربط داده و یا تنها به شعار بسنده کرد. 

بالاتر از حزب و رنگ به خلق حماسه سیاسی فکر می‌کنم

این فعال سیاسی در ادامه سخنان خود یادآور شد: به شخصه نظر بنده این است که انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، چراکه در دور اول تعدد کاندیداها و هم‌وزن بودن آنها نشان می‌دهد که میزان آرا در فاصله اندکی است.

سیمزاری گفت: بنده در تمام سخنرانی‌ها اولین رسالت را دعوت مردم به حضور پرشور و تحقق حماسه سیاسی اختصاص داده‌ام و سپس از دوستان خواسته‌ام در تداوم تحقق حماسه سیاسی به فردی رأی بدهند که شایستگی تحقق حماسه سیاسی را داشته باشد.

وی افزود: محسن رضایی در تحقق حماسه اقتصادی می‌تواند کشور را از تنگناها و چالش‌های مختلف نجات دهد و ما با وجود چنین مدیران لایق و ظرفیت‌های عظیم می‌توانیم موانع را از پیش‌رو برداریم. 

پیروز نهایی مناظرات رضایی بود

سیمزاری در ادامه ابراز کرد: پیروز نهایی مناظره‌های تلویزیونی رضایی بود، چراکه با تعقل صحبت کرده و هرگز از دایره انصاف خارج نشده و رو به کارهای احساسی و عصبانیت نیاورده است.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق در حد کمال را در این دوره از انتخابات از رضایی شاهد بودیم؛ در حالی که بیشترین اسرار را در سینه داشت، هرگز حاضر نشد این اسرار را فاش کند.

سیمزاری اضافه کرد: رضایی همان شخصیتی است که با دولت‌های مختلف همانند دولت دفاع، سازندگی، اصلاحات و دولت نهم و دهم در تعامل و همراهی بوده، اما هرگز در مناظره‌ها سعی نکرد اسرار دولت‌ها را فاش کند. 

از بابت انجام نشدن سفر سوم از مردم عذرخواهی می‌کنیم

وی به دو سفر رضایی به استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد:‌ در این دو سفر هموطنانمان در اردبیل، خلخال و گرمی میزبان رضایی بودند و قرار بود سفر سوم نیز با اولویت حضور در شهرهای پارس‌آباد و مشگین‌شهر انجام شود که تاکنون قطعی نشده، اما سعی می‌کنیم در این دو روز حداقل سه چهار ساعت رضایی به این استان سفر کند تا موفق به حضور در دو شهر پرجمعیت پارس‌آباد و مشگین‌شهر شویم.

سیمزاری در پایان اذعان داشت:‌ اگر این سفر صورت نگیرد، بنده از طرف محسن رضایی با حضور در این شهرها از مردم عذرخواهی می‌کنم، چراکه قرار است، رضایی در دولتی که به امید خدا تشکیل می‌دهند، عذرخواهی مسئولان از مردم را باب کنند.

انتهای پیام/62004/ذ40/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول