اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هزار راه نرفته‌ای که رئیس جمهور باید برود/15 درخواست مهم مردم گیلان از منتخب «یازدهم»

عمل کردن به وعده‌ها، برطرف شدن مشکل مسکن، توجه به مسئله ورزشکاران و... جزو انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده است.

هزار راه نرفته‌ای که رئیس جمهور باید برود/15 درخواست مهم مردم گیلان از منتخب «یازدهم»

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیک‌تیک ثانیه‌ها به یادمان می‌آورد که به لحظه‌ بزرگ خلق حماسه سیاسی در انتخابات 24 خرداد نزدیک می‌شویم و باید در این روز تمام توان خود را برای سرکوب کردن توطئه‌های دشمنان که چشم طمع به این انقلاب و کشورمان دوخته‌اند آماده کنیم.

انتخابات عرصه نبردی است که در آن تمام مردم مشارکت دارند و با دادن هر رأی قلب دشمنان را هدف می‌گیرند و اجازه دخالت در سرنوشت کشور را به آنها نمی‌دهند.

 فرزندان دیار میرزا با اتحاد و همدلی لبیک‌گویان به فرمان مقام معظم رهبری، شور و حال وصف ناپذیری به‌وجود آوردند تا در کنار دیگر هموطنان حضوری حداکثری مانند حماسه هشت دی را خلق کنند.

جامعه بزرگ ورزش استان شامل قهرمانان، ملی‌پوشان، مدیران، مربیان و پیشکسوتان، جوانان و تشکل‌های فعال بر حسب وظیفه ایمانی خود با حضور یکپارچه بار دیگر شور و شعور انقلابی و اسلامی خود را به رخ جهانیان به‌ویژه استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند و با حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با بهره‌گیری از دانش سیاسی و تحقیق درباره کاندیدای اصلح، انتخاب برتر را انجام می‌دهند.

*انتخاب اصلح کشور را بیمه می‌کند 

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان درباره حضور سیاسی جوانان و ورزشکاران در عرصه انتخابات به خبرنگار فارس در رشت گفت: تمام کشورهایی که برای ایران دندان تیز کرده‌اند نگاهشان به انتخابات 24 خرداد بوده و حضور در انتخابات یک تکلیف برای هر ایرانی و گیلانی است که با مشارکت 100 درصدی در انتخابات پاسدار خون شهدا باشند.

احمد علی‌اکبری افزود: از جوانان می‌خواهیم نسبت به ارزش‌های انقلاب دقت لازم را داشته باشند و با انتخاب اصلح خود در انتخابات به پیشرفت و آینده کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه در روشنگری انتخابات با همکاری سمن‌ها فعالیت گسترده برای حضور گسترده در انتخابات انجام می‌شود، اذعان کرد: حضور این دو قشر جوان و ورزشکار در انتخابات علاوه بر خلق یک حماسه سیاسی، هر رأی آنها تیری بر افکار شوم دشمنان است.

علی‌اکبری اضافه کرد: ما برای احیای درخت اسلام خون زیادی را داده‌ایم که همان جوانان هستند به همین دلیل با حضور در انتخابات که یک تکلیف شرعی است و از جوانان می‌خواهم با بصیرت و انتخاب اصلح در توسعه کشور سهیم باشند.

*توجه ویژه رئیس جمهور به ورزش بانوان باشد

نایب رئیس هیئت فوتبال گیلان درباره حضور فعال بانوان و ورزشکاران در عرصه انتخابات اظهار کرد: بانوان و ورزشکاران نیز مانند دیگر اقشار مردم با مطالعه هوشمندانه و بررسی کاندیداها برای خلق حماسه سیاسی حضور گسترده می‌یابند.

پوران واحدی افزود: جامعه ورزش با حضور گسترده در انتخابات نشان می‌دهند که همواره جلوتر از دیگر اقشار جامعه هستند و با گام‌های استوار در عرصه بزرگ سیاسی کشور حاضر می‌شوند.

وی درباره اهمیت حضور در انتخابات، گفت: به همگان به‌ویژه دشمنان نشان می‌دهیم که تا پای جان از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب و نظام حمایت می‌کنیم و پاسدار خون شهدا خواهیم بود.

این مسئول توجه جدی به موضوع ورزش بانوان را از خواسته‌های مهم جامعه ورزشی بانوان از رئیس جمهور ذکر کرد. 

*خدمت به مردم خواسته مهم ماست

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی گیلان نیز ضمن دعوت از ورزشکاران در عرصه انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده جوانان و ورزشکاران در انتخابات بسیار تاثیرگذار است.

سید امیر نوری‌سادات افزود: امیدوار هستیم کسانی که برای حضور در عرصه سیاسی با هدف خدمت و نه برای معروف شدن خود ورود می‌کنند از فرصت خدمت برای توسعه و آبادانی استفاده کنند.

*جوانان و ورزشکاران مستحکم‌تر از همیشه در انتخابات حاضر می‌شوند

یک مربی شنا در گیلان نیز حضوری پرشور، بانشاط و با بصیرت در انتخابات را نشانه حمایت مردمی از آرمان‌های نظام به دنیا دانست.

سارا صفابخش افزود: امیدواریم با حضور خود در عرصه مهم سیاسی کشور در توسعه و آبادانی کشور و شهرمان موثر باشیم.

وی از ورزشکاران خواست مستحکم‌تر از گذشته با حضور در انتخابات 24 خرداد شرکت کرده و افراد شایسته‌ای را انتخاب کنند و از روزهای باقی مانده برای شناخت بیشتر افراد بهره گیرند.

*رئیس جمهور به وعده‌های خود عمل کند

یک مغازه‌دار لوازم خانگی در رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عمل به وعده‌های داده شده را مهم‌ترین وظیفه رئیس جمهور آینده دانست.

رضا مقدم اظهار کرد: به هنگام تبلیغات انتخاباتی کاندیداها حرف‌های خوب و قشنگ می‌زنند اما وقتی پیروز انتخابات شدند یادشان می‌رود چه گفته‌اند و چه وعده‌هایی داده‌اند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید به وعده‌های خود عمل کند، افزود: خواسته مهم ما عمل کردن به وعده‌ها و قول‌هایی است که داده می‌شود.

این کاسب بازاری خوش‌قولی را از ویژگی‌های بارز یک فرد مسلمان دانست و اذعان کرد: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم مسلمانی خوش قول باشد.

*رئیس جمهور مسکن محرومان را جدی بگیرد

صاحب بنگاه معاملاتی در رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس توجه به بحث مسکن محرومان را جزو انتظارات مهم از رئیس جمهور عنوان کرد.

شهاب رسولی با بیان اینکه مسکن مهر از توجهات و اقدام‌های خوب دولت نهم و دهم بوده است، گفت: این اقدام خوبی بود اما به قدری در این کار تعلل صورت گرفت که بسیاری از افراد نیازمند از ثبت نام در مسکن مهر انصراف دادند و پول خود را جای دیگر هزینه کردند.

وی افزود: افراد زیادی برای داشتن منزل به بنگاه ما مراجعه می‌کنند و هر بار که به آنها می گوییم از مسکن مهر استفاده کنند می‌گویند این پروژه به قدری طولانی شده و هزینه آن بالا رفته که قادر به تهیه مسکن مهر نیستیم.

این بنگاه‌دار رشتی از رئیس جمهور آینده خواست تا ادامه دهنده پروژه مسکن مهر باشد و یادآور شد: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم تسهیلات مسکن مهر را برای مردم آسان بگیرد تا همه بتوانند صاحب منزل شوند. 

*رئیس جمهور گرانی را مهار کند

یک شهروند رشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از گرانی و تورم به شدت انتقاد داشت و گفت: از رئیس جمهور آینده می‌خواهیم گرانی را مهار کند.

وی افزود: بسیاری از مردم قدرت خرید ندارند و صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌دارند و از رئیس جمهور می‌خواهیم جلوی گرانی را بگیرد و اقتصاد را درست کند.

انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول