اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: شرکت مردم در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است که بر عهده همه مردم قرار دارد.

شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و وظیفه ملی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی در ایران یک اتفاق ساده نبود و این مهم با تلاش‌ و ایثار میلیون‌ها آدم و طی حداقل دو قرن مبارزه با استبداد حاکم حاصل شده است.

وی تصریح کرد: مردم ما در 200 سال اخیر برای کسب آزادی‌های مشروع و استقرار یک نظام دینی در کشور به جای رژیم‌ پادشاهی مبارزه بی امانی را ترتیب دادند که این مبارزه در نهایت با ورود امام خمینی (ره) و بلند کردن پرچم مبارزه توسط ایشان در مسیر موفقیت قرار گرفت.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد افزود: مبارزه مردم مومن و ولایی ایران اسلامی در نهایت با سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به نتیجه رسید.

وثوقی ادامه داد: مردم‌سالاری دینی مستقر در کشورمان حاصل خون هزاران شهید و ایثار ده‌ها هزار جانباز و آزاده است و ما برای رسیدن به آزادی و استقلال امروز هزینه‌های بسیاری را متحمل شدیم.

وی با اشاره به احادیث و روایات معتبر از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر ضرورت حراست از حاکمیت اسلام گفت: بر اساس فتاوای مراجع معظم تقلید به ویژه رهبری معظم انقلاب اسلامی امروز تک تک مردم ایران وظیفه دارند که برای حفظ دستاوردهای اسلام و انقلاب در کشور تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی طی ماه‌های اخیر بارها شرایط حساس داخلی و خارجی و همچنین توطئه‌های گسترده دشمنان اسلام و انقلاب را برای مردم تشریح فرموده و تاکید کردند که حضور در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخابات حداکثری توطئه دشمنان و بدخواهان را خنثی می‌کند.

وثوقی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران تمام توان خود را به میدان آورده‌اند و می‌خواهند با عدم برگزاری انتخابات پرشور و گسترده مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببرند، همه وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

وی افزود: من اعتقاد دارم که حضور در پای صندوق‌های رای بر اساس فتاوای مراجع معظم تقلید و رهنمودهای مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی وظیفه ملی و تکلیف شرعی است.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول