اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی در گفت‌وگو با فارس:

حمایت خود را از جلیلی اعلام می‌کنم

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اصلح دانستن جلیلی، گفت: آقای جلیلی می‌تواند در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

حمایت خود را از جلیلی اعلام می‌کنم

نیره اخوان بیطرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نزدیک شدن حضور حماسه ساز مردم همیشه در صحنه ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ معیار اصلی این‌ است، کسانی سرکار بیایند که همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در جهت هدف‌های انقلاب باشد.

وی با بابیان فرمایشی از امام خمینی (ره)، افزود: اگر دشمن از کار شما عصبانی بود، بدانید کارتان صحیح است و اگر دشمن از کار شما تعریف و تمجید کرد، بدانید ایرادی در کار شما وجود دارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد کاندیدای اصلح فرمودند؛ کاندیدای اصلح کسی است که اهل مقاومت، روحیه شجاعت، خدمت به مردم، گفتمان انقلاب و اسلام و خوبی‌های دولت‌های گذشته را داشته باشد منهای بدی های آنها تا بتواند در این عرصه به مردم خدمت کند.

وی با اصلح دانستن جلیلی تصریح کرد: فکر می‌کنم آقای جلیلی بتواند که در راستای معنویات مقام معظم رهبری برای خدمت به مردم، جوانان و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در سراسر جهان گام‌های موثر و متمایزی نسبت به سایر کاندیداها بردارد.

انتهای پیام/63023/ع10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول