اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال سیاسی و انتخاباتی در اردبیل:

رئیس‌جمهور آینده نباید در برابر فشار شیاطین شعار سازش سر دهد

فعال سیاسی و انتخاباتی در اردبیل گفت: رئیس‌جمهور آینده نباید در مواجهه با سیاست شیاطین و دشمنان انقلاب اسلامی شعار سازش و یا تسلیم سر دهد.

رئیس‌جمهور آینده نباید در برابر فشار شیاطین شعار سازش سر دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منوچهر فصیح عصر امروز در همایش حضور آگاهانه مردم در انتخابات در اردبیل اظهار داشت: ننگین‌ترین اتفاق و فاسدترین حرکت برای یک جامعه و حکومت زمانی اتفاق می‌افتد که حاکمان آن شعار تسلیم در برابر خواسته دشمن سر داده و در این زمینه وا بدهند، در حالی که رئیس جمهور آینده ما باید مکتبی، ولایی، مقاوم در برابر آرمان ملت و شکست دشمنان و همچنین عزتمند حرکت کرده و منش داشته باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور سازش کار از سوی ایادی استکبار به درد ما نمی‌خورد، چرا که ملت ما بیش از 34 سال است که با روحیه شجاعت در برابر فزون‌طلبی دشمنان ایستاده و اجازه نداده است انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود شکست بخورد.

فصیح خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف نه تنها رشد و بالندگی روزافزون را رقم زده است، بلکه سبب شده تا بستری برای مشارکت بالای مردم فراهم آید و نقاط ضعف بسیاری نیز برطرف شود.

این مسئول فرمایش مقام معظم رهبری را مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید نقاط ضعف رؤسای جمهور گذشته را نداشته و نقاط قوت آنها را دارا باشد، اضافه کرد: ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که از مواضع و منافع این ملت با عقل، شعور، تدبیر و احترام به خرد جمعی دفاع کند و اجازه ندهد دشمن در صحنه به کامیابی برسد.

وی بیان کرد: حضور هوشیارانه مردم در صحنه و رأی بالا به پیروزی انتخابات توان و قدرت مضاعف می‌بخشد تا در عرصه جهانی و بین‌المللی نیز از حق و حقوق این ملت دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این فعال سیاسی و انتخاباتی یادآور شد: ‌اگر زمانی سران کشورمان ژاندارم منطقه‌ای آمریکا بوده و روحیه پایداری این ملت را شکسته بود، امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد دفاع جانانه ملت با مدیریت جهانی و بین‌المللی هستیم که در تمام عرصه‌ها و پایه‌ها به استواری نظام اسلامی بیش از هر زمان دیگر کمک کرده است.

انتهای پیام/62007/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول