اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد

پرواز 3120 ساعتی احمدی‌نژاد با بالگرد / کسانی که امروز از سازش صحبت می‌کنند باید به جهل آنها خندید

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: احمدی‌نژاد در طول هشت سال ریاست جمهوری خود، 3120 ساعت با بالگرد پرواز کرده که کلاً برای سرکشی از پروژه‌ها و دیدار با مردم نقاط مختلف کشور بوده و این در عرصه خدمت‌گزاری یک رکورد محسوب می‌شود.

پرواز 3120 ساعتی احمدی‌نژاد با بالگرد / کسانی که امروز از سازش صحبت می‌کنند باید به جهل آنها خندید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در نشست دست‌اندرکاران انتخابات در آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمام دنیا انتخابات ایران را رصد می‌کنند، اظهار کرد: برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تجربه جدیدی به شمار می‌رود که از نوع سرمایه‌گذاری دشمن برای تأثیرگذاری در فضای این انتخابات، می‌توان به اهمیت آن پی برد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در چنین شرایطی بر روی شکاف‌هایی که می‌تواند بر روی آنها سرمایه‌گذاری کند، متمرکز می‌شود، از قبیل شکاف‌های قومی، مذهبی، نسلی، جنسیتی و طبقاتی؛ تا بتواند از این رهگذر دستاوردی برای خود کسب کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: در این شرایط برخی افراد داخلی هم جاهلانه در زمین دشمن بازی می‌کنند و به همین علت مقام معظم رهبری در نهیب به این افراد متذکر شدند که مبادا کاندیداهای ریاست جمهوری، حرف‌هایی بزنند که موجب خوشحالی دشمن و یاس و ناامیدی مردم شود.

علیرضابیگی با بیان اینکه شرایط انتخابات به گونه‌ای است که کسانی تصور می‌کنند با عتاب و خطاب به دولت می‌توانند رأی جمع کنند که بخشی از این امر طبیعی و بخشی غیرطبیعی است، ابراز داشت: تکیه بر مواردی که مردم از آن عبور کرده‌اند، بخش غیرطبیعی این موضوع است؛ نظیر حادثه‌ای که در تهران روی داد و عده‌ای خواستند از رسواشدگان سیاسی اعاده حیثیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه چنین موضوعاتی وظیفه ما را در حوزه امنیت سخت‌تر می‌کند، عنوان کرد: باید اجرای قانون را به طور مؤکد از نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مطالبه کنیم و اجازه ندهیم فضای انتخابات دستخوش ناامنی شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به گزارش‌هایی در خصوص دخل و تصرف برخی سازمان‌ها در موضوع انتخابات، این موضوع را غیرقابل قبول دانست و تأکید کرد: هر سازمانی که دست در جیب بیت‌المال دارد، باید قاطعانه با آن برخورد کرد و حتی مجال تذکر و انذار هم در این مورد پذیرفتنی نیست.

علیرضابیگی یادآور شد: کسانی که فکر می‌کنند با این روش می‌توانند چیزی برای خود ذخیره کنند به فرمایش مقام معظم رهبری مراجعه کنند که فرمودند، مردم فریب پول را نمی‌خورند و آنها به هر موضوعی که با ارزش‌های انقلاب اسلامی در تعارض باشد، سرسختانه واکنش نشان می‌دهند. 

خط تخریب سپاه و بسیج در رسانه‌های بیگانه

وی با اشاره به خط تخریب سپاه و بسیج در رسانه‌های بیگانه و القای دخل و تصرف آنها در انتخابات، گفت: ما ایمان داریم که انتخابات ما را مردم برگزار می‌کنند و ساحت انتخابات از چنین اتهاماتی مبراست؛ با این حال نباید اقداماتی انجام شود که دستمایه دشمنان برای تخریب فضای انتخابات قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه در حوزه امنیت ناچاریم سخت‌ترین شرایط را پیش‌بینی کنیم، متذکر شد: هر حادثه‌ای در این مقطع می‌تواند به بحران تبدیل شود؛ البته ملت ما حوادث سال 88 را تجربه کرده است که به کمک آن می‌تواند از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کند.

علیرضابیگی، فتنه سال 88 را بزرگ‌ترین سناریوی نظام سلطه برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این موضوع مورد تأیید همه کارشناسان سیاسی است و این سرمایه‌گذاری نیز به سبب ویژگی سازش‌ناپذیری انقلاب اسلامی و اهمیت نظام جمهوری اسلامی است. 

کسانی که امروز از سازش صحبت می‌کنند باید به جهل آنها خندید

وی اظهار داشت: کسانی که امروز از سازش صحبت می‌کنند باید به جهل آنها خندید؛ چراکه نمی‌توانند واقعیت‌های ملموس را درک کنند.

وی با بیان اینکه مردم مصر به خوبی این واقعیت‌ها را می‌فهمند، به شرایط مشترک ایران و مصر در سال 57 اشاره کرد و بیان داشت: مردم ایران در این سال به رهبری امام خمینی (ره)، برای دستیابی به استقلال و آزادی، مسیر انقلاب را پیمود اما مصر، اسیر حاکم مستبد و سرسپرده‌ای چون انور سادات شد و به گفته اندیشمندان مصری امروز مردم این کشور تحقیرشده‌ترین ملت‌های مسلمان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید شرایط امروز ایران و مصر را با دیده عبرت مقایسه کنیم، گفت: اگر بنا بود کنار آمدن و سرسپردن به نظام سلطه، مایه رفاه و آسایش باشد اکنون باید مردم مصر در بهترین شرایط قرار داشتند، اما امروز انقلاب مصر با چند دهه تاخیر نسبت به انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری خطاب به کسانی که از سازش دم می‌زنند فرمودند که من انقلابی هستم و این برای همه ما دارای پیام مهمی است. 

تدبیر رهبری رمز عبور از فتنه 88

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه گفت: آنچه در سال 88 اتفاق افتاد، برای ساقط کردن چندین نظام کافی بود و اگر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نبود که ما را بیش از پیش به جایگاه خطیر ولایت رهنمون کند، نمی‌توانستیم از این فتنه عبور کنیم.

وی تأکید کرد: حوادث سال 88 برای مردم ما و نیروهای امنیتی کشور دارای بار تجربی و آموزشی است و جا دارد که دست‌اندرکاران امنیت، موضوع فتنه 88 و ابعاد مختلف آن را به عنوان یک سوژه در دانشکده‌های خود تدریس کنند.

علیرضابیگی با بیان اینکه امروز ما یک نظام کارآمد هستیم که می‌توانیم هر بحرانی را مدیریت کنیم، افزود: مدیریت حادثه زلزله ارسباران بهترین نمونه مدیریت بحران بود که با استفاده از تجربیات گذشته توانستیم توطئه دشمن برای سوءاستفاده از این حادثه را در آستانه اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، ناکام بگذاریم و این حادثه یک آزمون مدیریتی برای ما بود.

وی، فراهم کردن امکان ثبت حماسه تاریخی ملت ایران و ایجاد محیط امن و آرام برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را مأموریت اصلی نیروهای امنیتی دانست و تصریح کرد: اینکه نام چه کسی از داخل صندوق‌های رأی بیرون می‌آید، برای جمع حاضر موضوعیت ندارد؛ آنچه مهم است برگزاری سالم و آرام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی است که دقت بیشتری را می‌طلبد.

علیرضابیگی اضافه کرد: خوشبختانه همه پیش‌بینی‌های لازم در خصوص موضوعاتی که می‌تواند انتخابات را متأثر کند انجام گرفته و امیدوارم قطار خدمت‌گزاری دولت تا روز 12 مرداد با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

پرواز 3120 ساعت احمدی‌نژاد با بالگرد

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در پرتو امنیت، کارهای بزرگی در کشور به سامان رسیده که موجب دلگرمی مردم شده است، به سیاست دولت‌های نهم و دهم در ارتباط بی‌واسطه با مردم و کار و تلاش بی‌وقفه اشاره کرد و گفت: طبق گزارشی که ارائه شده، محمود احمدی‌نژاد در طول هشت سال ریاست جمهوری خود، 3120 ساعت با بالگرد پرواز کرده که کلاً برای سرکشی از پروژه‌ها و دیدار با مردم نقاط مختلف کشور بوده و این در عرصه خدمت‌گزاری یک رکورد محسوب می‌شود.

وی افزود: در سایه این سیاست مردم احساس می‌کنند که فاصله‌ای بین آنها و حکومت نیست و همین امر موجب امنیت خاطر و دلگرمی بیشتر شده و این فرصت را به دولت داده است تا کارهای بزرگی انجام دهد که خود این هم به مقوله امنیت کمک کرده است. 

علیرضابیگی به شاخص‌هایی از جمله افزایش 38 درصدی افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و مهار چهار میلیارد متر مکعب از منابع آبی در هشت سال گذشته در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این کارها که در جهت بهبود زندگی مردم صورت گرفته امنیت‌آفرین است و امنیتی که با توکل به خدا، فرهنگ اهل بیت (ع) و تکیه بر مردم حاصل می‌شود، امنیت پایدار است.

وی افزود: ما در سال‌های گذشته با وجود  مشکلات اقتصادی، کمترین تنش‌های صنفی را در آذربایجان شرقی و کشور داشتیم که حاکی از امنیت است.

علیرضابیگی اضافه کرد: امروز در پرتو امنیت به شاخص‌های خوبی در حوزه روابط خارجی و سیاست بین‌الملل دست یافته‌ایم که بهترین نمونه آن میزبانی 122 کشور در اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران علی‌رغم تهدیدهای نظام سلطه بود.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت: سازوکارهای امنیتی برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم شده و ما از همه کسانی که در طول دولت‌های نهم و دهم، منشأ خدمت در حوزه امنیت آذربایجان شرقی بوده‌اند، قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همدلی جانانه نیروهای امنیتی در استان این امکان را فراهم کرد که با استفاده از ظرفیت استانی موضوعات مختلف و مهمی از جمله فتنه 88، زلزله ارسباران، برگزاری مسابقات آسیایی را مدیریت کنیم و کمترین تنش امنیتی را نیز شاهد نباشیم.

علیرضابیگی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آزمون سیاسی 24 خرداد، با تلاش‌های حوزه امنیت و سایر بخش‌ها، برگ زرین دیگری به کتاب افتخارات جمهوری اسلامی افزوده شود که دوستان را دلگرم و دشمنان را ناامید کرده و خواسته مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشاند. 

انتهای پیام/60002/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول