اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی تاکید کرد

تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانشجویان در دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌غربی بر لزوم تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرد.

تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانشجویان در دانشگاه‌ها

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به عملکرد رضایت‌بخش واحد فیرورق دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی در سال گذشته، اظهار داشت: تشکیل انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور فیرورق در سال 91 توانست دستاوردهای بسیار خوبی برای این دانشگاه به ارمغان آورد.

وی عملکرد واحد فیرورق را در زمینه فرهنگی بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: سال گذشته به مناسبت روز کتاب و افتتاح کتابخانه دانشگاه، مسابقه «کتاب و کتاب‌خوانی» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه کتاب‌های مفید غیر درسی در کنار مباحث دانشگاهی، با شرکت گسترده دانشجویان در این دانشگاه برگزار شد.

ظهری همچنین به برگزاری «مسابقه مقاله نویسی» به مناسبت روز 13 آبان اشاره کرد و افزود: چنین برنامه‌های مناسبتی، با هدف زنده نگه داشتن یاد و آرمان غرورآفرین وقایع گذشته تاریخ ایران برگزار می‌شود و تاکنون اثربخشی لازم را نیز به همراه داشته است.

وی به مزایای تشکیل انجمن‌های علمی رشته‌های مختلف در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته انجمن‌های علمی رشته‌های مختلف در این دانشگاه تشکیل شد که دوره‌های یادگیری زبان‌های خارجی نیز توسط همین انجمن‌های علمی راه‌اندازی شد که با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه همراه بود.

ظهری انتشار فصلنامه‌ها و نشریه‌های «پیام تربیت» و «توریسم» را از دیگر دستاوردهای انجمن‌های علمی این دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد و افزود: اولین شماره نشریه « پژوهشگران جوان» انجمن علمی علوم اجتماعی نیز در سال 91 منتشر شد.

وی افزود: برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی در باب حماسه 22 بهمن ماه نیز از دیگر دستاوردهای ارزنده انجمن‌های علمی این واحد در سال گذشته به شمار می‌روند.

ظهری بر لزوم تعمیق باورهای دینی و مذهبی دانشجویان در دانشگاه‌ها تاکید کرد و از برگزاری مسابقه داستان نویسی در باب امام رضا(ع) به مناسبت شهادت ایشان در این مرکز خبر داد.

وی به مزایای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: کرسی آزاد اندیشی با موضوع بیداری اسلامی در واحد فیرورق دانشگاه پیام نور تشکیل شد که در آن مباحث روز بیداری اسلامی در ممالک دنیا در میان دانشجویان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

ظهری مسابقه نقاشی و طراحی، با موضوع حماسه و شجاعت بسیجی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این واحد در سال گذشته عنوان کرد و گفت: در حاشیه این مسابقه، از بسیجیان نمونه دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج تقدیر شد.

وی رونمایی از پوستر طراحی شده به مناسبت حماسه 9 دی، توسط انجمن‌های علمی دانشگاه پیام نور فیرورق را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/61009/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول