اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 -324

برزگر: قالیباف اهل باندبازی نیست

جانشین ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان گلستان بر پرهیز از نگاه جناح‌بازی و باندبازی برای رسیدن به توسعه تاکید کرد و گفت: قالیباف اهل جناح‌بازی و باندبازی نیست.

برزگر: قالیباف اهل باندبازی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان برزگر پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان و دانش‌آموختگان استان گلستان اظهار داشت: رسیدن به نگاهی فارغ از جناح‌بازی و باندبازی در صدر شعارهای قالیباف قرار دارد.

وی با بیان اینکه نگاه فوق در جذب متخصصین و نخبگان موثر است، افزود: چنین نگاهی نکته‌ای کلیدی برای رسیدن به جامعه ای مدرن که همه ابعاد توسعه در آن دیده شود، محسوب می‌شود.

*رسیدن به جامعه‌ای فارغ از تنگ‌نظری آمال فرهیختگان کشور است

جانشین ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان گلستان خاطرنشان کرد: رسیدن به یک جامعه مدرن با در نظر گرفتن همه ابعاد توسعه نه تنها صاحبنظران ما را در عرصه سیاست و امور اجرایی کشور نگران کرده بلکه به آرزویی دست‌نیافتنی تبدیل شده است.

برزگر ادامه داد: سیر حرکتی برگرفته از روش‌های مدیریتی در بالاترین سطح اجرایی کشور بر نگرانی‌های دانش‌آموختگان حوزه علوم سیاسی و عالمان آشنا با اندیشه‌ها در عرصه‌های حکومتی و حکومت‌داری افزوده است.

به گفته وی، امروز یکی از آمال فرهیختگان و شیفتگان در کشورمان رسیدن به جامعه‌ای فارغ از تنگ‌نظری و یک جانبه‌نگری در همه ابعاد است.

*قالیباف به دور از جناح‌بازی کشور را اداره می‌کند

جانشین ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در استان گلستان گفت: در تکاپوی رسیدن به چنین آرزویی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری رسیدن به مدلی اینچنین شاید بتواند نخبگان سیاسی را از این نگرانی بیرون آورد.

برزگر با بیان اینکه در چند روز مانده به پایان دوره تبلیغات، نامزدهای مطرح توانسته‌اند آراء و نظرات خود را بیان کنند، تصریح کرد: برای مردم خصوصا عالمان سیاسی به روشنی مشخص است که قالیباف به دور از مدل و نگاه مدیریتی جناحی و باندی توانایی اداره کشور را دارد. 

وی اضافه کرد: سابقه مدیریت و برنامه‌های قالیباف حاکی از این است که وی به دو موضوع اقتصادی و سیاسی که در گذشته از پرداختن مشترک به آن غافل بوده‌ایم توجه خاصی دارد.

جانشین ستاد انتخاباتی قالیباف در استان گلستان تاکید کرد: چنین نگاهی می‌تواند بستر را برای رسیدن به جامعه‌ای که برای شهروندان، نخبگان و عالمان ما به یک آرزو در آمده است، امیدوار کند.

انتهای پیام/83003/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول