اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

اعضای شوراهای دشتی را از بهترین‌ها انتخاب کنید

فرماندار دشتی گفت: انتخابات شوراها نباید تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بی‎ارزش جلوه داده شود و مردم باید با شناخت فرد اصلح؛ بهترین‌ها را انتخاب کنند.

اعضای شوراهای دشتی را از بهترین‌ها انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی دوشنبه شب در همایش نقش روحانیون در خلق حماسه سیاسی که با حضور امام جمعه خورموج و جمعی از روحانیون برگزار شد، اظهار داشت: اگر نامزدی به هر نحوی بخواهد آراء مردم را بگیرد و اخلاق انتخاباتی را ببازد با شدیدترین برخورد از طرف مسئولین قضایی مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، اهمیت این انتخابات به وضوح دیده می‎شود و با عنایات حق‌تعالی 24 خردادماه حماسه‎ای دیگر رخ خواهد داد.

فرماندار دشتی با اشاره به مصادف شدن انتخابات شوراها با انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: انتخابات شوراها نباید تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری بی‎ارزش جلوه داده شود و مردم شریف شهرستان دشتی باید با شناخت فرد اصلح؛ بهترین‌ها را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در مجموع 399 نفر کاندیدای شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا در شهرستان دشتی نام‌نویسی کرده‎اند که صلاحیت حدود 5/1 درصد از این افراد تایید نشد و از حدود 389 نفری که تایید صلاحیت شدند، 32 نفر از آنها، نامزد شرکت در انتخابات شورای شهر خورموج و مابقی داوطلب شرکت در شوراهای روستاهای شهرستان هستند.

هاشمی تصریح کرد: همه عوامل اجرایی و امنیتی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مهیا شده و  در انتخابات دوره‎های گذشته شهرستان دشتی از لحاظ امنیتی و اجرایی جایگاه اول در استان و جایگاه شانزدهم در کشور را کسب کرده و  امسال نیز با یاری حضرت حق جایگاه بهتری در کشور کسب خواهیم کرد.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و ایران برای حضور حداقلی مردم در این انتخابات بسیار سرسخت هستند و با راه‎اندازی شبکه‎های مختلف ماهواره‎ای در صدد مایوس کردن و بدبین شدن مردم به این نظام هستند ولی به لطف الهی و ارشادات دلسوزانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این ایده‎های شیطانی دشمنان و این تفکرات سوء آنان نقش بر آب خواهد شد و ملت دلیر ایران اسلامی در 24 خرداد حماسه سیاسی عظیمی در کشور خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/66007/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول