اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد

نبود قانون برای برخورد با اعضای بدحساب مشکل اصلی مسکن مهر

استاندار آذربایجان غربی گفت: قانون مشخصی برای برخورد با مشکل بدحسابی و کنار گذاشتن اعضای بدحساب وجود ندارد که این امر به عنوان مشکل اصلی مساکن مهر مطرح است.

نبود قانون برای برخورد با اعضای بدحساب مشکل اصلی مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه بعد از ظهر امروز در بازدید استاندار آذربایجان غربی از مساکن مهر شهرستان ارومیه، استاندار آذربایجان غربی در آخرین بازدید خود به مساکن مهر طرزیلو رفت و از بخشی از مساکن مهر این منطقه بازدید کرد.

طی این بازدید استاندار آذربایجان غربی از مساکن مهر چهار بلوکه با تعداد 80 واحد در هر بلوک که جمعا 160 واحد با مساحتی در حدود 82 متر‌مربع بوده بازدید کرده و مسائل مربوط به این مساکن را بررسی و رفع مشکلات موجود را خواستار شد.

مدیر عامل شرکت سازنده مساکن مهر طرزیلو به بد حسابی اعضا در پرداخت آورده شخصی اشاره کرد؛ به طوری که اعضا 13 میلیون تومان آورده شخصی دارند و برای ادامه و تکمیل کار باید هشت میلیون تومان دیگر نیز توسط اعضا پرداخت شود.

در این بازدید نبود آب و فاضلاب از عمده مشکلات پیش روی مساکن مهر طرزیلو عنوان شد.

استاندار آذربایجان غربی تکمیل بلوک به بلوک مساکن مهر این منطقه را راه‌حل مشکل بد حسابی اعضا معرفی کرد و گفت: در این مورد قانون مشخصی برای برخورد با مشکل بدحسابی و کنار گذاشتن اعضای بدحساب وجود ندارد.

وحید جلال‌زاده با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن مهر بخش خصوصی بوده و با مشارکت اعضا باید اقدامات انجام شود، اعلام کرد: استانداری آذربایجان غربی در راستای کمک برای رفع مشکلات موجود آمادگی کافی دارد.

انتهای پیام/61009/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول