اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خبر داد

ابلاغ 50 درصد تسهیلات مسکن مناطق زلزله‌زده

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر رستمی از ابلاغ 50 درصد تسهیلات مسکن مناطق زلزله‌زده خبر داد گفت: از 416 میلیارد ریال تسهیلات، امروز 208 میلیارد ریال توسط بانک مسکن کشور ابلاغ شده است.

ابلاغ 50 درصد تسهیلات مسکن مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، شاپور رستمی ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر بیان کرد: در مجموع پروژه‌های مسکن مهر در استان بوشهر از پیشرفت 70 درصدی برخوردار هستند و انتظار داریم با تلاش اداره کل راه و شهرسازی و با همکاری تعاونی‌ها و دستگاه‌های اجرایی از قبیل آب و برق و گاز شاهد تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه مسکن مهر از اقدامات مهم و ارزشمند و ماندگار دولت است، افزود: در سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور تعداد 5 هزار و 101 واحد مسکونی مهر در استان افتتاح شد و تحویل مردم شد و مردم از این بابت رضایت کامل دارند.

رستمی اضافه کرد: در بخش‌های زیربنایی زحمات زیادی کشیده شده و البته تنها نباید به اقدامات زیربنایی بسنده کرد و باید در بخش روبنایی و ایجاد تسهیلات و امکانات برای متقاضیان مسکن مهر نیز اقدامات لازم انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر ابراز داشت: باید برای متقاضیان مسکن مهر همه امکانات و تسهیلات را فراهم کنیم و کسانی که در این واحدها ساکن می‌شوند، نباید دغدغه مسایل بهداشتی و درمانی و تحصیلی و ... را داشته باشند.

رستمی بیان کرد: ایجاد مدارس، مساجد و اماکن تجاری و مراکز بهداشتی باید اهتمام لازم انجام شود تا رضایت خاطر ساکنان مسکن‌های مهر به طور کامل فراهم شود.

وی افزود: ایجاد هشت مسجد در پروژ‌ه‌های مسکن مهر استان پیش‌بینی شده که تاکنون سه مسجد عملیاتی شده و پنج مسجد نیز در آستانه عملیاتی شدن است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وضعیت مالیات مسکن‌های مهر گفت: از موضوعاتی که امسال در مسکن مهر اضافه شده، بحث مالیات است که برای هر واحد 300 هزار تومان است و انتظار داریم پیگیری لازم برای معافیت مالیاتی این واحدها انجام شود.

رستمی از ابلاغ 50 درصد تسهیلات مسکن مناطق زلزله‌زده خبر داد و اظهار داشت: از 416 میلیارد ریال تسهیلات، امروز 208 میلیارد ریال توسط بانک مسکن کشور ابلاغ شده و این تسهیلات وارد مجموعه بنیاد مسکن استان شده است.

وی در ادامه بر لزوم استمرار جلسات شورای مسکن تاکید کرد و خواستار حضور مستمر و فعال دستگاه‌ها در این شورا شد.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول