اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم عنوان کرد

افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات برای تکمیل مسکن مهر دیلم

فرماندار دیلم گفت: برای تکمیل 72 واحد مسکن مهر دیلم که 25 میلیون تومان وام پرداخت شده است، بانک عامل باید 5 میلیون تومان دیگر پرداخت کند.

افزایش 5 میلیون تومانی تسهیلات برای تکمیل مسکن مهر دیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ساخت 308 واحد مسکن مهر دیلم تاکنون فاز اول آن با 100 واحد به اتمام رسیده و به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه 72 واحد دیگر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای تکمیل این واحدها که اکنون عملیات ساخت آنها متوقف است، نیاز به تامین 5 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی بوده که بانک عامل لازم است تسهیلات ساخت این واحدها را از 25 به 30 میلیون تومان افزایش دهد.

فرماندار دیلم با بیان اینکه عملیات ساختمانی و شبکه‌های آبرسانی، برق‌رسانی، گازرسانی و سیم کشی تلفن این 72 واحد اجرا شده است، افزود: این واحدها نیاز به ایزوگام سقف، نصب شیشه ، کلید، پریز و برخی کارهای جزیی دارد که با پرداخت 5 میلیون تومان این عملیات در اسرع وقت اجرا و تکمیل می‌شود.

کاظمی همچنین نیاز اعتباری این مجموعه برای تکمیل محوطه آن 7 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بر آماده سازی محوطه، جدول‌گذاری، اسفالت معابر و ایجاد فضای سبز این مجموعه به 7 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات ساخت 136 واحد باقیمانده مسکن مهر دیلم متوقف است، افزود: این 136 واحد که 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، به‌دلیل افزایش تورم با اعتبار تخصیصی امکان تکمیل آن وجود ندارد که لازم است برای ادامه ساخت آنها تدابیری اندیشیده شود.

فرماندار دیلم همچنین افزود: برای ساخت مسجد در این مجموعه زمین اختصاص یافته، ولی تاکنون هیچ عملیاتی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول