اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

ضرورت توجه شورای مسکن به سایر طرح‌ها و پروژه‌ها

استاندار بوشهر گفت: نگاه شورای تامین مسکن نباید تنها متوجه مسکن مهر باشد و این شورا باید به عنوان شورای سیاست‌گذار برای سایر پروژه‌ها نیز تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند.

ضرورت توجه شورای مسکن به سایر طرح‌ها و پروژه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای تامین مسکن استان بوشهر تاکید کرد: مسکن مهر به عنوان یک فعالیت بسیار موثر و موفق دولت بوده و مدیران و دستگاه‌های مرتبط باید با برنامه‌ریزی بهتر برای تداوم این مسیر همت کنند.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر و فرمانداران و همچنین دستگاه‌های اجرایی در راستای سرعت بخشیدن به پروژه‌های مسکن مهر تلاش زیادی انجام داده‌اند که باید تداوم یابد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: نگاه شورای تامین مسکن نباید تنها متوجه مسکن مهر باشد و این شورا باید به عنوان شورای سیاست‌گذار برای سایر پروژه‌ها نیز تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی کند.

حسنوند تصریح کرد: مسکن مهر به عنوان یک فعالیت بسیار موثر و موفق دولت بوده و مدیران و دستگاه‌های مرتبط باید با برنامه‌ریزی بهتر برای تداوم این مسیر همت کنند.

وی خواستار افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر شد و افزود: مذاکرات را با وزیر راه و شهرسازی انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر را در تمام پروژه‌های مسکن مهر استان داشته باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت اراضی عالیشهر و لزوم تغییر کاربری این زمین‌ها گفت: تکلیف این اراضی در نشست مشترک معاون عمرانی استاندار، معاون برنامه‌ریزی استاندار و مدیرعامل شرکت عمران عالیشهر در کمترین زمان ممکن مشخص شود.

حسنوند با اشاره به لزوم ایجاد تسهیلات و امکانات بیشتر برای مسکن مهر در سراسر استان گفت: ایجاد و راه‌اندازی مدرسه، مرکز بهداشت و درمان، مسجد و فضای سبز و ... امری مهم برای مسکن مهر است و باید برای این مهم بیشتر تلاش شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بوشهر فقط مسکن مهر نیست، افزود: شورای تامین مسکن استان در تمام حوزه‌‌هایی که مربوط به این شوراست می‌تواند ورود کند و باید نقش تاثیرگذارتری در این عرصه داشته باشد و پرداختن به مسکن مهر تنها وظیفه این شورا نیست.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول