اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان:

منابع طبیعی برای حل پرونده درختان بختیار دشت ورود پیدا کند

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: هنوز نتیجه نهایی در خصوص پرونده درختان بختیار دشت اعلام نشده است و بهتر است که منابع طبیعی برای بررسی این پرونده ورود پیدا کند.

منابع طبیعی برای حل پرونده درختان بختیار دشت ورود پیدا کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از اصفهان، رجبعلی قاسمی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بزرگداشت محیط زیست برگزار شد، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به مساله خشک شدن درختان در شهرک بختیار دشت اصفهان، اظهار کرد: خشک شدن درختان این منطقه که از دو سال پیش مطرح شد مدعیان زیادی از جمله شهرداری اصفهان را دارد.

وی به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده این درختان اشاره کرد و ادامه داد: طبق آخرین نتایج اعلام شده مشخص شده است که در جاهای دیگر اصفهان نیز درختان سوزنی برگ در حال خشک شدن هستند و خشک شدن این درختان به دلیل آلاینده‌های ناشی از پالایشگاه نیست.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: بر اساس آخرین تحقیقات به عمل آمده از این درختان توسط کارشناسان دانشگاه عدم آبیاری منظم و خشکسالی عامل اصلی خشک شدن این درختان بوده است و به دلیل اینکه منطقه‌ای که درختان در آن وجود دارند آبرفتی است نمی‌تواند رسیدن نفت به ریشه این درختان عامل خشکی آنها باشد.

قاسمی با تاکید بر اینکه هنوز نتیجه نهایی توسط مراجع قضایی مشخص نشده است، تصریح کرد: بهتر است که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به این پرونده ورود پیدا کند و تخصصی‌تر این پرونده را دنبال کند.

انتهای پیام/2301/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول