اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مردمی انجام شد

مناظره و پرسش و پاسخ نامزدها در عسلویه

عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار بوده و همواره انتخابات شوراها در این منطقه با رقابت بسیار نزدیک نامزدها روبرو بوده است، امسال در شورای شهر عسلویه 11 نامزد با هم به رقابت می‌پردازند.

مناظره و پرسش و پاسخ نامزدها در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، 24 خرداد یک روز مهم و سرنوشت‌ساز در کشور است و 2 انتخابات مهم شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در ابتدای سال جاری، مقام معظم رهبری امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و بدون تردید حضور در انتخابات و برگزاری مطلوب انتخابات نماد حماسه سیاسی است.

عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار استان بوشهر و کشور است و همواره انتخابات شوراها در این منطقه با رقابت بسیار نزدیک نامزدها روبرو بوده است.

امسال در شورای شهر عسلویه برای انتخاب 5 عضو شورای اسلامی شهر عسلویه تعداد 11 نامزد با هم به رقابت می‌پردازند.

امروز مناظره سه نامزد انتخاباتی و جلسه پرسش و پاسخ با حضور مردم و نامزدها برگزار شد که استقبال مردم و سئوالات متنوع و پاسخ‌های جالب نامزدها موجبات جذاب شدن این مناظره شد.

پیشرفت و آبادانی شهر و حمایت از جوانان

احمد بازیار کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه در این نشست به تشریح اهداف و برنامه‌های انتخاباتی خود پرداخت و اظهار داشت: هدف از حضور در انتخابات خدمت به مردم شریف شهر عسلویه است و در همین مکان مقدس این قول را به همه عزیزان می‌دهم که از هیچ سعی و تلاشی فروگذار نباشم و تا آخرین لحظه از حق مردم دفاع کنم.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های انتخاباتی خود پرداخت و سپس به تک تک سئوالات جوانان که بیشتر در ارتباط با موضوع اشتغال و حمایت جوانان در به‌کارگیری در ادارات شهرستان عسلویه پاسخ داد.

بازیار در پایان شعار انتخاباتی خود را پیشرفت و آبادانی شهر و حمایت از جوانان مطرح کرد.

فکر نو، اندیشه نو و همفکری با جوانان

در ادامه عبدالرحمن زارع از نامزدهای شورای شهر عسلویه با آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری به بیان برنامه‌های خود در شورای شهر اشاره و خاطر نشان کرد: حساسیتی که در انتخابات وجود دارد باید منجر به برداشتن گام‌های مثبت در راستای عمران و آبادانی شهر شود.

وی در ادامه نیز برنامه‌ها و اهم اهداف خود که در بروشورهای تبلیغاتی به چاپ رسانده است را تشریح کرد و خواستار مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات شد.

زارع در پایان به سئوالات جوانان که مربوط به مسائل آموزشی، حمایت از دانشجویان، بهداشت و درمان شهر و اشتغال جوانان بود پاسخ داد.

وی همچنین شعار انتخاباتی خود را فکر نو، اندیشه نو و همفکری با جوانان مطرح کرد.

دفاع از مطالبات به حق مردمی و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها

حسن غلامی کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی عسلویه نیز با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، اظهار داشت: مشارکت عمومی باید در اولویت شورا قرار گیرد.

وی گفت: وظیفه‌ای که بر عهده شورا گذاشته شده و به‌عنوان یک رابط بین مردم و مسئولان مطرح است، یک تکلیف شرعی به‌شمار می‌آید که با پیگیری‌های مستمر و انعکاس مشکلات به مسئولین رده بالا قطعاً در حل خیلی از مسائل موجود تاثیرگذار خواهد بود.

غلامی افزود: درگیر کردن مردم با مشکلات موجود در ارائه راهکارهای لازم که به حل آنها و از بین رفتن موانع کمک می‌کند تاثیر بسزایی دارد و می‌تواند راه‌گشا باشد و به نوعی برای عمران عسلویه همه مردم شهر باید عضو شورا باشند.

وی همچنین به پرسش جوانان و حاضرین در جلسه که بیشتر در مسائل بهداشت و درمان، مشکلات بیمه‌ای، حمایت از جوانان در به‌کارگیری در ادارات و شرکت‌ها پاسخ داد.

غلامی شعار انتخاباتی خود را دفاع از مطالبات به حق مردمی و مشارکت مردم در تصمیم‌گیری‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول