اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

قهرمان 32 ساله تکابی جان دو نفر را نجات داد

فرماندار تکاب گفت: قهرمان 32 ساله تکابی جان دو خانم را از خطر غرق ‌شدن حتمی در سد احمدآباد تکاب نجات داد.

قهرمان 32 ساله تکابی جان دو نفر را نجات داد

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: قهرمان 32 ساله تکابی جان دو خانم را از خطر غرق شدگی حتمی در سد احمدآباد تکاب نجات داد.

وی اعلام کرد: خانواده‌ای شش نفره اهل شهرستان تکاب، به قصد تفریح به حاشیه سد احمدآباد تکاب می‌روند که بدون توجه به تابلوهای اخطار و شنا ممنوع، وارد آب می‌شوند که در نهایت، این تفریح خطرناک منجر به غرق شدن پنج نفر در این ماجرا می‌شود.

داعی تصریح کرد: اعضای این خانواده وقتی وارد آب شدند، بعد از مدتی کوتاه، به طور ناخواسته وارد قسمت عمیق آب، به عمق هشت متر می‌شوند که به علت عدم تسلط به شنا در آب‌‌های سد احمدآباد غرق می‌شوند.

وی ادامه داد: در این میان محمد رحیمی،  مردی 32 ساله از اهالی روستای احمدآباد تکاب، با مشاهده این صحنه به سرعت و به قصد نجات غرق‌شدگان وارد آب شده که پس از تلاش بسیار موفق می‌شود دو نفر از خانم‌ها را از خطر مرگ حتمی نجات دهد.

داعی افزود: وقتی این ایثارگر به قصد نجات خانم باردار اقدام می‌کند، متاسفانه خود نیز دچار غرق‌شدگی می‌شود.

وی گفت: خانم باردار به همراه دو برادر و برادر شوهرش در این حادثه غرق شدند که غرق شدن مرد ایثارگر روستای رحیم‌آباد تاسف اهالی شهرستان تکاب را برانگیخت.

وی این اقدام را نشان از عمق انسانیت و ایثارگری وی عنوان کرد و افزود: لازم است شهروندان به علائم هشداردهنده نصب شده در حاشیه سدها و مناطق ممنوعه توجه داشته باشند تا در آینده شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری در استان و کشورمان نباشیم.

انتهای پیام/61009/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول