اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت و معدن ریگان:

کارمندان ریگان ناظر افتخاری می‌شوند/ دریافت شکایات مردمی از طریق سیستم پیامکی

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان گفت: تمام کارکنان ادارات ریگان برای جلوگیری از تخلفات صنفی به عنوان ناظر افتخاری معرفی می‌شوند.

کارمندان ریگان ناظر افتخاری می‌شوند/ دریافت شکایات مردمی از طریق سیستم پیامکی

پرویز جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: سامانه پیامکی ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ریگان با شماره 50002464 برای دریافت شکایات مردمی راه‌اندازی شد.

وی افزود: از این پس ناظران افتخاری و عموم مردم می‌توانند، تخلفات واحدهای صنفی از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و غیره را از طریق پیام کوتاه به شماره 50002464 ارسال کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش رسیدگی شود.

جلالی این نوید را هم به مردم ریگان داد که حداکثر طی 48 ساعت از نتیجه گزارش فرد فرستنده گزارش را مطلع می‌کنند و خاطر نشان کرد: طرح جذب ناظران افتخاری در دستور کار اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان است.

این مسئول تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تعاملی که با ادارات شهرستان ریگان صورت گرفته است به‌ زودی تمام کارکنان ادارات ریگان به عنوان ناظر افتخاری معرفی می‌شوند که این امر می‌تواند کمک شایان و بزرگی برای جلوگیری از تخلفات صنفی داشته باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان اذعان داشت: از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه در شهرستان تسریع در دریافت و ارسال گزارش‌ها، ارتباط آسان و سریع مردم و ناظران افتخاری با اداره، جلوگیری از تخلفات صنفی و برخورد سریع با متخلفان و ارسال نتیجه به گزارش‌دهنده حداکثر طی 48 ساعت است.

انتهای پیام/80014/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول