اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب روستایی دزفول خبر داد

پیشرفت 65 درصدی مجتمع آب رسانی شهرک عدالت دزفول

رئیس اداره آب روستایی دزفول از پیشرفت 65 درصدی مجتمع آب رسانی در شهرک عدالت خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه به هفت روستای این شهرستان آبرسانی خواهد شد.

پیشرفت 65 درصدی مجتمع آب رسانی شهرک عدالت دزفول

محمدرضا رحیمی‌مهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس  در دزفول اظهار کرد: پروژه مجتمع آب رسانی شهرک عدالت 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اجرایی شدن این پروژه هفت روستای این شهرستان تامین آب می‌شود و به این دلیل اهمیت اجرای این پروژه بسیار زیاد است.

رحیمی‌مهر خاطر نشان کرد: پروژه شهرک عدالت شامل هفت روستا است که عملیات اجرایی آن از دو سال پیش شروع و تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در بیان روستاهایی که از طریق این پروژه آب رسانی خواهند شد گفت: شهرک عدالت، بنوت بالا، بنوت پایین، سیف آباد، سید عنایت، روستای شهید کریمی و قلعه سردار هفت روستایی هستند که در بخش مرکزی توسط این مجتمع آبرسانی خواهند شد.

رئیس اداره آب روستایی دزفول تصریح کرد: فرسودگی زیاد و بالای 25 ساله بودن شبکه ها باعث شده تا دراین راستا برای جلوگیری از بحران در چند سال آینده در این مناطق این پروژه تصویب و اجرا شود.

رحیمی‌مهر درباره اعتبار تخصیص یافته برای ادامه اجرای این پروژه افزود: اعتبار امسال برای ادامه کار اجرای این پروژه یک میلیارد و 110 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی در بیان یکی از چشمگیرترین کار در پروژه مجتمع آب رسانی شهرک عدالت خاطر نشان کرد: مخزن بتنی ذخیره آب 3 هزار متر مکعبی در شهرک عدالت احداث و اجرا شده که در نوع خود چشم‌گیر است.

رئیس اداره آب روستایی دزفول در ادامه کارهای اجرا شده دراین مجتمع بیان کرد: احداث سه حلقه چاه عمیق، احداث حوزه روستای برای تامین آب شرب روستای عدالت، تملک و محصول کردن زمین، احداث ساختمان موتور خانه، اتاقک کلر زنی، احداث ساختمان اداری و سرایداری از جمله کارهایی اجرا شده دراین مجتمع آبرسانی است.

انتهای پیام/72006/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول