اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان

کاسپین قزوین آخرین دیدار لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتسال کاسپین قزوین آخرین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

کاسپین قزوین آخرین دیدار لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم دور برگشت و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال کاسپین قزوین در شهریار موفق شد با نتیجه سنگین هشت بر دو تیم باغستان این شهر را شکست دهد.

بازیکنان تیم فوتسال کاسپین قزوین با این نتیجه در نهایت با کسب 40 امتیاز در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، در نهایت عنوان پنجمی را به خود اختصاص دادند.

به طور حتم از نظر رتبه‌بندی در جدول، این نتیجه و عنوان نمی‌تواند عملکرد قابل قبولی برای بازیکنان تیم فوتسال بانوان کاسپین قزوین قلمداد شود، زیرا شاگردان آمنه محمودی که در دو فصل قبلی این مسابقات عناوین سومی و نایب‌قهرمانی را به دست آورده بودند، عملاً با این نتیجه نزول سه پله‌ای را در جدول رده‌‌بندی داشتند.

شاگردان محمودی که در این فصل به نظر می‌رسید، با اسپانسر شدن باشگاه تیم کاسپین به طور حتم عملکرد بهتری را در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور از خود به نمایش بگذارند، عملاً نتوانستند شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند و به نوعی تیم همیشگی سال‌های قبلی نبودند.

البته نباید این نکته را فراموش کرد که تیم فوتسال کاسپین در این فصل به نوعی در ابتدای فصل دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت و می‌توان اذعان کرد که نبود بهناز طاهرخانی در نیم فصل نخست و به نوعی آماده نبودن کامل فاطمه اعتدادی به دلیل حضور مداوم در تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در نتیجه‌گیری این فصل تیم کاسپین بی‌تأثیر نبود.

شاگردان آمنه محمودی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور به نوعی در مقابل تیم‌های قدرتمند ملی حفاری اهواز، پرسپولیس تهران، صنعت نفت آبادان، متین وارنای ورامین و حتی داماش گیلان که با استفاده از بازیکنان توانمند غیربومی و تغییر و تاکتیک پا به میدان مسابقات گذاشته بودند، نتوانستند عملاً امتیازهای حساس این فصل را از آن خود کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول