اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی:

برخورد با مال‌خرها عامل بازدارنده کاهش وقوع سرقت است

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: برخورد با مال‌خرها توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی عامل بازدارنده در کاهش وقوع سرقت است.

برخورد با مال‌خرها عامل بازدارنده کاهش وقوع سرقت است

علی جدیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دستگیری سارقان و اطلاع‌رسانی در این زمینه توسط رسانه‌ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به ناامن کردن فضای جامعه برای سارقان توسط پلیس، تصریح کرد: نقش مال‌خرها در وقوع سرقت کمتر از سارق نیست و پرداختن به این موضوع سبب کاهش وقوع سرقت در جامعه می‌شود.

جدیدی به نتایج بررسی عوامل و شرایط وقوع سرقت اشاره کرد و گفت: کمتر اتفاق می‌افتد سارق پس از سرقت اموال مسروقه از این اموال استفاده کند.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در اغلب مواقع سارقان پس از سرقت، اموال مسروقه را در محلی اختفا می‌کنند و سپس به تدریج این اموال را وارد بازار می‌کنند.

وی با بیان اینکه اولویت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در مبارزه با سرقت شامل مال‌خرها نیز می‌شود، ابراز داشت: هیچ پرونده سرقتی با دستگیری سارق مختومه نمی‌شود.

جدیدی به کسانی که به دلیل سود واهی اموال مسروقه را زیر قیمت بازار خریداری می‌کنند هشدار داد و اذعان داشت: تمام صنوف در صورت مشاهده فروش اموال با قیمت ارزان بلافاصله با پلیس تماس بگیرند.

وی ادامه داد: درخواست فاکتور به هنگام خریداری اموال از طرف صاحبان صنوف مختلف، یکی از عوامل بازدارنده در کاهش وقوع سرقت محسوب می‌شود.

جدیدی اضافه کرد: برخورد با مال‌خرها توسط پلیس به شدت دنبال می‌شود تا شاهد کاهش سرقت و افزایش آرامش و امنیت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول