اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی نطنز خبر داد

رشد 35 درصدی کشفیات سرقتی در نطنز

فرماندهی انتظامی نطنز گفت: با تلاش نیروهای اتنظامی شهرستان، مجموعه اموال سرقتی کشف شده از رشد 35 درصدی برخوردار بوده است.

رشد 35 درصدی کشفیات سرقتی در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی بنی آدمی در نشست خبری به تشریح عملکرد نیروی انتظامی پرداخت و اظهار کرد: طی سال گذشته هیچ‌گونه سرقت مسلحانه و آدم ربایی در سطح شهرستان نطنز صورت نگرفته و از این حیث شهرستان نطنز از امن‌ترین شهرهای استان است.

وی با ارائه آمار در ارتباط با مقایسه کشفیات سرقتی سال 1391 نسبت به سال 90 تصریح کرد: با تلاش‌های مستمر نیروهای اتنظامی شهرستان، مجموعه اموال سرقتی کشف شده از رشد 35 درصدی برخوردار بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با بیان اینکه شماره تلفن 110 به صورت 24 ساعته پاسخگوی همشهریان خواهد بود، گفت: به طور میانگین روزانه حدود 400 تماس با مرکز پلیس 110 گرفته می‌شود که حدود پنج تا هشت مورد آن عملیاتی است.

وی همچنین به کشفیات مواد مخدر طی دو ماه گذشته اشاره کرد و اظهار کرد: در هفته گذشته مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک و مرفین از یک دستگاه تریلر حامل بار چای کشف و ضبط شد.

بنی آدمی اظهار کرد: برای امنیت هر چه بیشتر دامداران منطقه، در نظر داریم با همکاری فرمانداری و ادارات مربوطه علاوه بر ساماندهی مجتمع‌های دامی، اکیپ‌های گشت زنی در منطقه را افزایش دهیم تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی گفت: تا کنون حدود 200 کارگر ساماندهی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/2301/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول