اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتراف به کشف 109 فقره سرقت

2 سارق حرفه‌ای داخل خودروی اصفهان دستگیر شدند/ سرقت در 10 ثانیه با تخریب شیشه خودرو

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو نفر از حرفه‌ای ترین سارقان داخل خودرو در اصفهان و کشف 109 فقره سرقت خبر داد و گفت: این سارقان در مدت 10 ثانیه از داخل خودرو سرقت می‌کردند.

2 سارق حرفه‌ای داخل خودروی اصفهان دستگیر شدند/ سرقت در 10 ثانیه با تخریب شیشه خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سعید سلیمیان در جمع خبرنگاران با اشاره به شکایت پی در پی شهروندان منطقه شرق اصفهان مبنی بر سرقت لوازم داخل خودروی آنها اظهار کرد: موضوع از طریق ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان پیگیری شد.

وی افزود: تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشتی هنگام گشت‌زنی در ساعات پایانی شب به فردی با یک گونی در دست مشکوک شده و در بازرسی‌هایی که از وی انجام دادند تعدادی ضبط صوت به همراه لوازم مورد استفاده در سرقت کشف کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه در این رابطه فرد دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد، تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد که این سارق یکی از متهمان سابقه دار است که به صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت دستگاه پخش و باطری خودروها با روش تخریب شیشه کرده و این کار را تنها ظرف 10 ثانیه انجام می‌دهد.

وی گفت: سارق که نام اصلی وی "قیص _ع" و اهل یکی از استان‌های جنوبی است، اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع تریاک داشته و انگیزه خود از این سرقت‌ها را تامین هزینه مصرفی مواد خود عنوان کرده است.

سلیمیان با بیان اینکه متهم تا کنون به 68 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرده است از دستگیری مال باخته این پرونده به نام "شاهین ـ س" خبر داد و افزود: در این خصوص مالباختگان نیز شناسایی و متهم همراه پرونده تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان در راستای مبارزه با موضوع سرقت های داخل خودرو همچنین یک سارق دیگری به نام "محسن _ ق" نیز شناسایی و دستگیر کردند که در تحقیقات صورت گرفته، به 41 فقره سرقت لوازم داخل خودرو های پارک شده در کنار خیابان ها و کوچه های خلوت اعتراف کرده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه با دستگیری این دو سارق حرفه‌ای داخل خودرو 109 فقره سرقت کشف شده است، ادامه داد: دستگیری این دو متهم سابقه‌دار در کاهش سرقت‌های داخل خودروی منطقه شرق اصفهان تاثیر بسیار چشمگیری داشته است.

وی افزود: رمز موفقیت سارقان داخل خودرو در عملی کردن نقشه‌های خود را بی‌احتیاطی مالباختگان عنوان و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با بکار بردن توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و عدم قرار دادن اشیای با ارزش در داخل خودرو، استفاده از دزدگیرهای قوی و با کیفیت بالا، قرار دادن خودرو در پارکینگ و همچنین استخدام نگهبان محله از بروز این گونه سرقت‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول