اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ایرانشهر خبر داد

سرقت و زورگیری 115 میلیون تومانی از خریدار خودرو

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: هفته گذشته، سارقان مسلح دست به یک سرقت و زورگیری 115 میلیون تومانی از یک خریدار خودرو در جنوب سیستان و بلوچستان زدند.

سرقت و زورگیری 115 میلیون تومانی از خریدار خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، علی ملکی آهنگران اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته، به دنبال مراجعه یک شهروند تهرانی به پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر، این پرونده سرقت و زورگیری میلیونی روی میز کارآگاهان پلیس آگاهی گشوده شد.

وی افزود: فردی به نام «امیرعلی . الف» به دنبال درج چند آگهی خرید خودرو در یکی از روزنامه‌های سراسری کشور توسط این باند سرقت مسلحانه مورد شناسایی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر ادامه داد: سارقان مسلح از طریق شماره تلفنی که در آگهی درج شده بود با فرد خریدار تماس می‌گیرند و با وی برای دیدن خودروهای مورد نظرش در تاریخ 5 خرداد ماه سال‌جاری قرار می‌گذارند.

ملکی آهنگران بیان کرد: مالباخته پس از اینکه در فرودگاه چابهار از هواپیما پیاده می‌شود توسط یک دستگاه خودرو پژو 405 برای دیدن خودروها به شهرستان نیکشهر منتقل شده و در بین راه توسط چند نفر دیگر که از اعضا این باند سرقت بودند، ربوده می‌شود.

وی تصریح کرد: سارقان مسلح پس از گروگان گرفتن این فرد مبلغ 115 میلیون تومان وجه نقدی را که برای خرید خودروها آماده کرده بود با گرفتن رمزهای حساب‌های عابر بانک وی به سرقت می‌برند.

این مسئول انتظامی گفت: سارقان مسلح پس از دو روز مالباخته را در محور ایرانشهر به خاش رها کرده و متواری می‌شوند که وی نیز بلافاصله برای درخواست کمک به پلیس مراجعه می‌کند.

ملکی آهنگران ادامه داد: به دنبال اعلام شکایت این فرد، مجرب‌ترین کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر رسیدگی به این پرونده سرقت را در دستور کار خود قرار دادند و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز شد.

وی از شهروندان خواست حتی‌المقدور معاملات اتومبیل را در مرکز خرید و فروش مربوطه انجام دهند و تا حد امکان از درج آگهی در جراید خودداری کرده و اینگونه موارد را فقط از طریق مبادی ذی‌ربط پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر متذکر شد: تنها به دلیل درج آگهی از سوی افراد حقیقی و حقوقی در جراید به آنها اعتماد نکرده و قبل از انعقاد قرارداد یا پرداخت هرگونه وجهی از صلاحیت صاحبان آگهی و قانونی بودن فعالیت آنها اطمینان حاصل کنید.

انتهای پیام/75002/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول