اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

کشف 72 فقره سرقت در گلستان / دستگیر 3 قاتل فراری

فرمانده انتظامی گلستان گفت: مقابله با سرقت‌ها و جرائم سازمان یافته از جمله اهداف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است که می‌تواند علاوه بر ارتقای امنیت، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه ‌شود.

کشف 72 فقره سرقت در گلستان / دستگیر 3 قاتل فراری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی پلیس گلستان، سید محمود میرفیضی با اشاره به تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان اظهار داشت: مقابله با سرقت‌ها و جرائم سازمان یافته از جمله اهداف اجرای این طرح است که می‌تواند علاوه بر ارتقای امنیت، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه ‌شود.

وی از کاهش 14 درصدی سرقت‌های خرد همزمان با تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد، تصریح کرد: وقوع سرقت حتی سرقت‌های خرد بستر ناامنی را در جامعه فراهم می‌کند.

رئیس پلیس گلستان همچنین گفت: در همین راستا طرح مقابله با وقوع سرقت‌های خرد از ابتدای اردیبهشت ماه در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت که ماحصل آن کاهش 14 درصدی سرقت در استان بوده است.

میرفیضی ادامه داد: کشف 20 دستگاه موتورسیکلت، پنج دستگاه خودرو و 13 فقره قطعات خودرو از جمله موفقیت‌های انتظامی استان در این عملیات بوده است.

وی افزود: در این طرح همچنین 10 فقره سرقت سیم‌های کابل برق، شش فقره سرقت منزل کشف و سه قاتل فراری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به کشف 16 فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات خاطرنشان کرد: 21 سارق نیز طی این مدت دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2307/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول