اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-201

تعدد انتخابات در ایران دلیل توسعه فراگیر سیاسی است

امام جمعه نور گفت: تعدد انتخابات در ایران، دلیلی بر توسعه فراگیر سیاسی در نظام اسلامی است.

تعدد انتخابات در ایران دلیل توسعه فراگیر سیاسی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام عبدالرحمان باقرزاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نور بیان داشت: 24 خرداد روز ثبت حماسه‌ای جدید توسط ملت حماسه‌ساز ایران است که سرنوشت چهار ساله ریاست دولت و مجالس محلی (شوراها) مشخص می‌شود.

امام جمعه نور انتخابات را تایید نظام و تعدد انتخابات در نظام اسلامی را دلیلی بر توسعه فراگیر سیاسی در کشور دانست و اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب، مردم در همه عرصه‌های تصمیم‌گیری کلان حضور مستقیم دارند.

وی سلامت، امنیت و حضور مردم در صحنه انتخابات را سه عنصر مهم برای درخشش این روز بزرگ در دنیا عنوان داشت و افزود: اصل حضور مردم به مراتب بیشتر از گذشته و پرشورتر خواهد بود، امنیت انتخابات هم از سوی دستگاه‌های متولی به احسن وجه تامین و محقق است همانطور که در طول انتخابات، کمترین آسیب و حوادث را داشتیم.

باقرزاده سلامت انتخابات در ایران را از افتخارات نظام دانست و ابراز داشت: حتی برخی سران و شرکت‌کنندگان در فتنه 88 در نزد وجدان خود از اینکه سلامت انتخابات را زیر سؤال بردند خود را محکوم می‌کنند.

امام جمعه نور در ادامه بر مراقبت از حوزه بیت‌المال در امر برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: متولیان امر باید پیشگیری‌های لازم را داشته باشند که حتی یک مورد هم تخلف زیاد است و مردم احساس ناخوشایندی پیدا می‌کنند.

وی در پایان تصریح کرد: هر کدام از ما وظیفه داریم برای افزایش شور انتخاباتی و هم برای بصیرت‌افزایی تلاش کنیم.

انتهای پیام/86023/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول