اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر خبر داد

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در استانداری بوشهر

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در استانداری بوشهر خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در استانداری بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی موذنی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به فرهنگ مطالعه اهمیت زیادی در جامعه دارد و باید در این راستا اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم در ایجاد مراکز و اماکن فرهنگی اقدامات ارزنده‌ای انجام داد و این امر در رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأثیر بسزایی داشته است.

موذنی بیان کرد: وارد کردن کتاب در سبد خانوار امری ارزنده و مهم است که همه اعم از مردم و مسئولان باید به این مهم توجه خاصی داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در استانداری بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر تأکید زیادی بر گسترش فرهنگ مطالعه و تحقیق دارد و این مهم در واقع به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی انجام می‌شود.

موذنی تصریح کرد: این ایستگاه مطالعه دارای کیفیت بسیار مطلوبی است و با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان بوشهر و استانداری بوشهر محقق شده است.

وی گفت: هم‌اکنون جانمایی برای راه‌اندازی ایستگاه انجام گرفته و امکانات و تجهیزات لازم نیز فراهم شده و کتب مورد نیاز نیز توسط اداره‌کل کتابخانه‌ها تأمین شده و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن رسماً راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: کتاب‌های عرضه شده در این ایستگاه برای سه رده سنی خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان پیش‌بینی شده است.

مؤذنی ابراز داشت: کتاب‌های این ایستگاه شامل موضوعات تاریخی، مذهبی، رمان و شعر و علمی است و هر یک ماه یکبار کتاب‌های این ایستگاه به‌روز می‌شود.

وی بیان کرد: بیش از 1000 جلد کتاب و 30 عنوان کتاب برای راه‌اندازی این ایستگاه در نظر گرفته شده که به تدریج تعداد عناوین کتاب‌ها بیشتر و باکیفیت‌تر می‌شوند.

مؤذنی گفت: کتاب‌های این ایستگاه به منظور استفاده کارکنان استانداری و فرزندان آنها در نظر گرفته شده و انتظار داریم شاهد تقویت فرهنگ مطالعه در بین این عزیزان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از همه توان و امکانات موجود برای رشد و توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول