اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه:

استقبال از کتابخانه حجر بن عدی چشم‌گیر است

مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: با اینکه کتاب‌خانه حجر بن عدی کرمانشاه کمتر از یک ماه است که راه‌اندازی شده، استقبال از این کتاب‌خانه کم‌نظیر است.

استقبال از کتابخانه حجر بن عدی چشم‌گیر است

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: کتاب‌خانه حجر بن عدی، با زیربنای 600 متر مربع دارای بخش‌هایی همچون مخزن، سالن مطالعه مجزا بوده و برای مطالعه هم‌زمان آقایان و بانوان، بخش مرجع و کودک؛ فضا در نظر گرفته شده و هم‌اکنون به‌طور کامل در حال ارائه خدمات به مراجعان خود هستیم.

احمدی افزود: هم‌اکنون 5600 جلد کتاب در این کتاب‌خانه برای اعضاء در دسترس است و در آینده تلاش داریم این رقم را افزایش دهیم.

به گفته احمدی، برای تامین منابع و کتب مورد نیاز اعضاء، طبق نیازهای منطقه استقرار کتاب‌خانه تلاش خواهد شد.

مدیرکل کتاب‌خانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به استقبال فراوان اعضاء و علاقه‌مندان از ارائه خدمات این کتاب‌خانه گفت: با اینکه کمتر از یک ماه از فعالیت کتاب‌خانه می‌گذرد، اما هم‌اکنون دارای 420 عضو هستیم و این رقم هر روز در حال افزایش است و برای پاسخ‌گویی بهتر، علاوه بر دو نیروی موجود یک نفر دیگر را نیز به ‌کار گرفته‌ایم.

گفتنی است، کتاب‌خانه حجر بن عدی در استان کرمانشاه، در پاسخ به هتک حرمت وهابیون در سوریه به قبر این صحابی جلیل‌القدر ،تاسیس شد.

انتهای پیام/2700/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول