اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در شهرستان الوند برگزار می‌‌شود

حضور دو ژیمناست قزوینی در تیم ملی

اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری بزرگسالان کشورمان در حالی در استان قزوین برگزار می‌شود که دو قزوینی در این تیم ملی حضور خواهند داشت.

حضور دو ژیمناست قزوینی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان در حالی از هفتم تیر ماه سال جاری به مدت 10 روز در شهرستان الوند برگزار می‌‌شود که حمیدرضا قاقازانی یکی از ژیمناستیک‌کاران جویای نام استان قزوین با نظر کادر فنی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان حضور پیدا می‌کند.

رضا خیرخواه یکی از پیشکسوتان با تجربه و ارزشمند این استان نیز به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی ژیمناستیک کشورمان در این اردو از نزدیک بر روند تمرینات تیم ملی نظارت خواهد کرد.

به طور حتم ورزش ژیمناستیک استان قزوین در سال‌های اخیر توانسته است ورزشکاران خوب و شایسته‌ای را به جامعه این رشته ورزشی در سطح کشور تحویل دهد که البته این امر نشان از برنامه‌‌ریزی‌های مدون و منظم این رشته ورزشی حکایت می‌کند.

به طور حتم میزبانی از اردوهای تیم ملی در این استان نشان از آن دارد که فدراسیون ژیمناستیک کشورمان به مجموعه این هیئت ورزشی در سطح استان قزوین اعتماد بالایی پیدا کرده است که بدون شک این موقعیت فرصت مناسبی است تا ژیمناستیک‌کاران قزوینی از آن استفاده بهینه کنند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان در حالی در این استان برگزار می‌شود که ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده می‌کنند و به طور حتم قرار است در این اردو به مرور به تمرینات فنی و بدنسازی بپردازند.

بدون شک میزبانی استان قزوین از اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان ضمن اینکه می‌تواند یک امتیاز مثبت برای این رشته ورزشی در سطح این استان باشد، می‌تواند در راستای بالا بردن شوق و انگیزه ورزشکاران قزوینی و تجربه آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

ژیمناستیک به طور حتم یکی از ورزش‌های پایه محسوب می‌شود که اگر در سنین پایه به ویژه در مدارس با یک برنامه‌ریزی مدون و مناسب در میان دانش‌آموزان اجرایی شود، می‌تواند شکوفایی سال‌های آینده این رشته ورزشی را در سطح رقابت‌های مهم آسیایی و جهانی فراهم کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول