اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به تصمیم کادر فنی

قهرمان اصفهانی تکواندو اردوی تیم ملی را ترک کرد

قهرمان اصفهانی تکواندوی جهان در اعتراض به تصمیم به کادر فنی تیم ملی تکواندو، اردوی این تیم را ترک کرد تا فرصت شرکت در مسابقات جهانی را از دست بدهد.

قهرمان اصفهانی تکواندو اردوی تیم ملی را ترک کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست‌ و یکمین دوره از مسابقات قهرمانی جهان از 24 تا 30 تیرماه به میزبانی مکزیک در شهر پائویلا برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندو، قرار بود علیرضا نصر آزادانی تکواندو کار ملی‌پوش اصفهانی در وزن چهارم به مصاف حریفانش برود که این تصمیم با اعتراض این ورزشکار همراه شد.

نصر که پیش از این در وزن پنجم مبارزه می‌کرد، در اعتراض به گذاشته شدن نامش در وزن چهارم اردوی تیم ملی را ترک کرد.

کادر فنی تیم ملی تکواندو اعلام کرده نصر آزادانی تا روز شنبه فرصت دارد که به اردوی تیم ملی بازگردد در غیر این صورت شانس حضور در مسابقات جهانی مکزیک را از دست خواهد داد.

این ورزشکار ملی‌پوش در دوره قبل مسابقه قهرمانی جهان در کره‌جنوبی که تیم ایران برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به دست آورد، مدال طلای وزن پنجم را کسب کرده بود.

به گزارش فارس، با تصمیم کادر فنی تیم ملی، دور جدید اردوها از روز شنبه 18 خرداد‌ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار شده و ملی پوشان از روز دوشنبه هفته جاری به مدت چهار روز به استراحت پرداختند.

انتهای پیام/63006/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول