اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تأکید کرد

ارتباط با فدراسیون رمز ترقی ژیمناستیک کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به لزوم فعالیت بیشتر هیئت ژیمناستیک استان، ارتباط قوی‌تر با فدراسیون این رشته را رمز پیشرفت عنوان کرد.

ارتباط با فدراسیون رمز ترقی ژیمناستیک کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهران تیشه‌گران ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت ژیمناستیک استان کردستان با اشاره به وجود ارتباط نسبتا مناسب بین فدراسوین و هیئت ژیمناستیک استان بر لزوم افزایش این روابط تأکید کرد.

وی هیئت ژیمناستیک کردستان را برخوردار از قهرمانان و بزرگان این رشته دانست و اظهار کرد: این ورزش به عنوان یک رشته پایه باید مورد توجه همگان قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به نقش آموزش و پرورش در ترویج و توسعه ژیمناستیک از قرار گرفتن این رشته به عنوان تکلیف اجباری در مقطع ابتدایی ابراز خشنودی کرد.

تیشه‌گران با بیان اینکه استان کردستان در بین جوانان و نوجوانان همواره قهرمانان ملی و بزرگی داشته است اقدام این سازمان را موجب پرورش استعدادها و حرکت رو به جلوی این ورزش ارزیابی کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه هر اندازه نیروی انسانی ماهر و زبده نیز در هیئت استان وجود داشته باشد باز هم نیاز به هماهنگی احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مدیریت صحیح نیروی انسانی هم برقراری ارتباط صحیح با فدراسیون و کمک گرفتن از آنها است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان منکر وجود اختلاف در هیئت این استان از گذشته تا امروز شد و تصریح کرد: امیدواریم هیئت جدید تعامل مناسبی با فعالان این ورزش داشته باشد.

تیشه‌گران با بیان اینکه ژیمناستیک ظرفیت مناسبی برای پیشرفت دارد اظهار کرد: این امر تنها وظیفه رئیس هیئت نیست و باید هر شخصی در حیطه کاری خود نقش درستی را در این زمینه ایفا کند.

وی با اذعان به وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبارات در ورزش از جمله رشته ژیمناستیک گفت: نخستین اعتباری که به ما تعلق گیرد به منظور راه‌اندازی این ورزش در شهرستان بانه که مدت 2 سال تعطیل بوده است هزینه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به لزوم برخورداری این رشته از سالن اختصاصی خاطر نشان کرد: قرار بر این است سالنی در مجموعه ورزشی 22 گلان به این ورزش اختصاص یابد که امیدواریم فدارسیون در زمینه تجهیز امکانات این سالن ما را همراهی کنند.

تیشه‌گران در پایان خواستار همکاری تمام اعضای ژیمناستیک کردستان با رئیس جدید هیئت به منظور رشد و بالندگی این ورزش در سطح استان شد.

ژیمناست‌کاران استان بازوان ورزش کردستان هستند

در ادامه این مراسم امید شیخ‌‌احمدی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست هیئت با تشریح برنامه‌های خود تبدیل نقاط ضعف به قوت و تبدیل آنها به فرصت را از اهم برنامه‌های خود ذکر کرد و افزود: هیئت ژیمناستیک کردستان در سال 86 در سطح 3 کشور نماینده داشت و این وضعیت در سال 90 به حضور در سطح 2 رسید که امیدواریم در آینده به سطح یک نیز دست یابیم.

وی با بیان اینکه عمل بهتر از شعار است اظهار کرد: ژیمناست‌کاران استان بازوان توانمند ورزش کردستان هستند که با وجود چنین ظرفیتی توانایی موفقیت در این رشته را داریم.

شیخ‌احمدی در پایان تصریح کرد: آماده همه‌گونه همکاری با رئیس جدید هیئت خواهم بود تا مسیر موفقیت این رشته ورزشی در استان هموارتر شود.

انتهای پیام/79012/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول