اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی:

9 مربی و ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی از دعوت 9 نفر از مربیان و ورزشکاران این استان به اردوهای تیم ملی خبر داد.

9 مربی و ورزشکار استان مرکزی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

ابراهیم نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران اسامی دعوت‌شدگان به اردوهای تیم ملی شنا و والیبال نشسته را اعلام کرد که در بین این افراد نام 9 نفر از مربیان و ورزشکاران این استان نیز به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال نشسته جوانان جانباز و معلول تیم ملی امیر و مصطفی زارعی به عنوان ورزشکار و حسن محمدی به عنوان مربی تیم ملی به این اردو فراخوانده شدند که باید از 30 خرداد ماه تا 6 تیر ماه در اردوی آماده سازی تیم ملی که قرار است در شهر گنبد برگزار شود، به تمرینات آماده ‌سازی بپردازند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان مرکزی افزود: در رشته شنا نیز امیر توحیدنژاد به عنوان ورزشکار و آرش سماعی به عنوان مربی به عضویت تیم ملی درآمدند که باید از 8 تا 14 تیر ماه در اردوی آمادگی تیم ملی حضور یابند.

نصیری بیان داشت: ورزشکاران جانباز و معلول این استان همواره در اردوهای مختلف تیم ملی حضوری پررنگ داشته و موجب افتخارآفرینی برای استان هستند.

وی گفت: محمدحسین صیادی، مرتضی عابدی، ابوالفضل شیرین‌آ‌بادی و میثم پارسا، ورزشکاران رشته بسکتبال با ویلچر استان هستند که این افراد نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است به همراه سایر اعضای تیم به مسابقات انتخابی جوانان جهان که در کشور تایلند برگزار می‌شود، اعزام شوند.

انتهای پیام/87002/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول