اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل اعلام کرد

درخشش اردبیل در ‌جشنواره ژیمناستیک شمال غرب کشور

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: کاروان ژیمناستیک اردبیل در اولین جشنواره ژیمناستیک پسران زیر 12 سال شمال غرب که به میزبانی شهرستان مراغه برگزار شد خوش درخشید.

درخشش اردبیل در ‌جشنواره ژیمناستیک شمال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اباذر کریم‌نژاد اظهار داشت: در این جشنواره که با حضور تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و گیلان برگزار شد تیم اردبیل با 50 ورزشکار خردسال و در قالب سه تیم هیئت ژیمناستیک استان، باشگاه فرهنگی ورزشی آرتین و باشگاه فرهنگی ورزشی ستایش حضور موفقی داشت.

وی گفت: تیم اردبیل توانست در این دوره از جشنواره نشان این جشنواره را از آن خود کند.

کریم‌نژاد خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره و براساس توافق روسا، دبیران و نائب رئیسان چهار استان نسبت به تداوم برگزاری این جشنواره در بخش‌های بانوان و آقایان و نیز برگزاری اردوهای مشترک تاکید شد.

صعود 12 پله‌ای ووشوی استان اردبیل در رده‌بندی کشوری

اما توفیق دیگر برای ورزش استان اردبیل صعود 12 پله‌ای ووشو استان در رده‌بندی هیئت‌های استانی و ملی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در این زمینه بیان داشت: بر اساس ارزیابی‌های فدراسیون ووشو، هیئت ووشوی استان اردبیل توانسته است نسبت به سال گذشته 12 پله صعود کند.

هوشنگ افشار تاکید کرد: هیئت ووشو استان با توجه به فعالیت‌های انجام یافته در بخش‌های قهرمانی، شرکت در مسابقات کشوری و حضور قهرمانان استان در اردوهای تیم‌های ملی و نیز ساماندهی اداری و تجهیزات هیئت توانست از رتبه 23 در سال 90 به رتبه 11 در سال 91 ارتقا یابد.

وی گفت: تلاش ورزشکاران این رشته و برنامه‌ریزی مناسب در رده‌های مختلف سنی برای ورزشکاران و برگزاری مسابقات انتخابی استان از دیگر عوامل ارتقای هیئت ووشوی استان در میان هیئت‌های کشور است.

رئیس هیئت ووشوی استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: واگذاری سالن تخصصی ووشو از سوی اداره کل ورزش و جوانان و حمایت‌های این اداره از برنامه‌های هیئت ووشو و قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان این رشته عامل اصلی این موفقیت است.

انتهای پیام/62004/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول