اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با درخواست هیئت ژیمناستیک قزوین

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قزوین برگزار می‌شود

موافقت فدراسیون ژیمناستیک با برگزاری این اردو در قزوین که به گفته کامران داوودی با درخواست هیئت ژیمناستیک استان صورت گرفته است، نشان از اعتماد فدراسیون به مجموعه ورزشی هیئت ژیمناستیک استان دارد.

اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این اردو که قرار است از هفتم تیر ماه به مدت 10 روز در شهر الوند برگزار شود، بناست ملی‌پوشان کشورمان به بدنسازی و مرور تمرینات فنی بپردازند.

تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی 2013 آماده می‌کند که همین امر خود می‌تواند اهمیت میزبانی قزوین از اردوی آماده‌سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان را بالاتر برد.

به طور حتم برپایی اردوی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان تأثیر مثبتی بر انگیزه ژیمناستیک‌کاران قزوینی دارد و با استفاده از تجارب مربیان تیم ملی اندوخته‌های فنی ورزشکاران قزوینی افزایش پیدا می‌کند.

ژیمناستیک به عنوان یک رشته ورزشی پایه و مادر باید بیشتر از گذشته در برنامه‌ریزی‌های مسئولان ورزشی استان قرار بگیرد که اگر این امر تحقق پیدا کند، بدون شک پیشرفت ورزش ژیمناستیک در مجموع می‌تواند رشد ورزش استان را به همراه داشته باشد.

شکی نیست که مسئولان هیئت ژیمناستیک استان قزوین باید از امتیاز میزبانی این اردو نهایت استفاده را ببرند و با برپایی هرچه بهتر این اردو در قزوین، ضمن پاسخگویی به اعتماد مسئولان فدراسیون، آنان را مجاب کنند تا در اردوهای بعدی با فراغت خاطر بیشتری به جامعه ژیمناستیک استان توجه کنند.

بدون شک برگزاری دوره‌های آموزشی رشته ژیمناستیک به صورت منظم و هماهنگ در مقاطع سنی مختلف به ویژه در رده سنی پایه می‌تواند موجب تقویت این رشته ورزشی در سطح استان باشد که نزدیک شدن به پایان امتحانات سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان می‌تواند فرصت خوبی را برای برپایی این دوره‌ها فراهم کند.

انتهای پیام/77004/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول