اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر نوجوان قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

کادر فنی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، حسین توانگر، کشتی‌گیر شایسته استان را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

کشتی‌گیر نوجوان قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، توانگر، این کشتی‌گیر شایسته استان در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شده است که کادر فنی تیم ملی 41 ورزشکار دیگر را نیز در اوزان مختلف به اردوی تیم نوجوانان فرنگی کشورمان دعوت کرده است.

توانگر در این اردو که از دهم تا بیست و سوم خرداد ماه سال جاری در حالی در خانه کشتی شماره دو تهران برگزار می‌شود در وزن 63 کیلوگرم شرکت می‌کند.

حسین اسدی از خوزستان، محمود حبیبی و نیما اسماعیلی از تهران و علی‌اکبر محمدی از خراسان شمالی از جدی‌ترین رقیبانی هستند که حسین توانگر برای تصاحب دوبنده تیم ملی باید از سد آنان بگذرد.

به طور حتم این کشتی‌گیر شایسته قزوینی باید از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و با انگیزه بالایی که از خود در رقابت‌های قهرمانی کشور نشان داده است، با جنگندگی به مصاف رقبای قدرتمند خود برود.

به هر حال رقابت‌های انتخابی درون‌ اردویی کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشور به زودی برگزار می‌شود و مربیان تیم ملی از نزدیک این کشتی‌ها را نظاره‌گر خواهند بود.

ماشاءالله عرب از تهران، سیامک قیطاسی از خوزستان، علی جباری از مازندران و ناصر تهرانی از قم در کنار یک مربی به معرفی هیئت کشتی هر یک از استان‌های؛ فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، گیلان و کرمانشاه نیز بر روند کار کشتی‌گیران شرکت‌کننده در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشورمان نظارت می‌کنند.

مجید جهاندیده از تهران به عنوان مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان کار هدایت ملی‌پوشان را در اردوی آماده‌سازی بر عهده دارد و عباس مهران‌پور و موسی طباطبایی نیز به ترتیب به عنوان مربی بدنساز و سرپرست در تیم ملی کشورمان حضور می‌یابند.

انتهای پیام/77004/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول