اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی همدان مطرح کرد

اعلام اسامی کاندیداهای مورد حمایت مجمع امور صنفی همدان

رئیس مجمع امور صنفی همدان گفت: بر اساس نیازهای مجمع امور صنفی برای حل مسائل و مشکلات پیش روی اصناف از تعداد 9 کاندیدای شورای شهر همدان حمایت می‌کنیم.

اعلام اسامی کاندیداهای مورد حمایت مجمع امور صنفی همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا فرسایی‌وحید پیش از ظهر امروز در حاشیه اجلاس ماهانه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اصناف سال‌های متمادی است که با شهرداری مشکل داریم اظهار داشت: مشکل تجاری بودن واحدهای صنفی، تغییر کاربری‌ها، تعیین قیمت‌های منطقه‌ای و عوارض کسب پیشه از اهم مشکلات اصناف با شهرداری است. 

وی ادامه داد: عمده‌ترین مشکل بیش از 10 هزار واحد صنفی شهرستان همدان با شهرداری‌ است.

رئیس مجمع امور صنفی همدان ابراز داشت: مجمع امور صنفی طی تعامل با شهرداری و شورای شهر پیگیری مسائل را در دستور کار خود قرار داد ولی متأسفانه به نتایج مطلوبی دست نیافتیم.

وی با انتقاد از اینکه تاکنون تفاهمنامه‌های یک طرفه‌ای که به درد اصناف نمی‌خورد از سوی شورای شهر و شهرداری‌ها صادر شده، افزود: این موضوع نمی‌تواند مشکل ما را رفع و رجوع کند.

فرسایی‌وحید در ادامه با اشاره به اینکه مجمع امور صنفی از شش ماه پیش برای ورود به انتخابات شورای شهر برنامه‌ریزی کرده است تصریح کرد: اصناف به عنوان یکی از قدرتمندترین سازمان غیر دولتی باید بتواند از مواضع خود دفاع کند.

وی اضافه کرد: نگاه اصناف سیاسی نیست و ما فقط به دنبال داشتن نماینده‌ای در شورای شهر هستیم که از طریق چارچوب‌های قانونی مسائل و مشکلات اصناف را رفع کنند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان همدان در ادامه به نحوه گزینش کاندیداهای مورد حمایت مجمع امور صنفی در انتخابات شورای شهر اشاره کرد و یادآور شد: مدیران اتحادیه‌ها و معتمدین اصناف در یک جلسه‌ای به صورت پارلمانی پس از بررسی کارشناسانه برنامه و اهداف بیش از 100 کاندیدا تعداد 25 کاندیدا را انتخاب کردند.

وی بیان داشت: در مرحله دوم با شنیدن نظرات 25 کاندیدا و بررسی دقیق‌تر آنها طبق رأی‌گیری تعداد 9 نفر از کاندیداها به عنوان نامزد مورد حمایت مجمع امور صنفی معرفی شدند.

فرسایی‌وحید افزود: امروز در اجلاس ماهانه میثاق‌نامه اخلاقی و اسلامی با کاندیداهای مورد حمایت اصناف به امضاء رساندیم تا مدافع حقوق اصناف باشند.

وی ابراز داشت: اصناف یک سوم جمعیت شهر را تشکیل می‌دهند و این جمعیت به نمایندگانی در شورای شهر نیاز دارد.

فرسایی وحید در ادامه با بیان اینکه اصناف در خصوص صنوف آلاینده حرف‌هایی دارد که شورای شهر باید رسیدگی کند اذعان داشت: در احداث میدان بار جدید، مسدود شدن خیابان‌های اصلی شهر، زیباسازی شهر که اگر تابلویی نصب می‌شود باید با الگوهای مناسب و کارشناسی انجام شود و پروژه‌هایی که در شهر در حال اجراست اصناف باید در آنها نظر بدهد. 

وی اضافه کرد: اصل 44 قانون اساسی باید اجرا شود و خیلی از امور را به بخش خصوصی سپرد و از عریض و طویل شدن دولت جلوگیری کنیم.

همچنین در این مراسم حمیدرضا بابایی به عنوان مدیر جدید بازرسی و نظارت اصناف همدان معرفی شد.

رئیس مجمع امور صنفی همدان در پایان اسامی کاندیداهای مورد حمایت مجمع امور صنفی را به شرح ذیل اعلام کرد:

محمد تبریزی، سید ناصر محمودی، محسن صادقیان، محمود احدیان، سید اکبر حسینی، وجیهه قدمگاهی، جلال سرمدی، کاظم رمضانی و حمیدرضا طبی مسرور.

انتهای پیام/89019/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول