اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

فوتبال استان مرکزی نیازمند روح تازه‌ای است

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: رشته فوتبال این استان نیازمند دمیده شدن روح تازه‌ای است.

فوتبال استان مرکزی نیازمند روح تازه‌ای است

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هیئت فوتبال استان باید برای ارتقای این رشته در استان از پویایی و نشاط بیشتری برخوردار باشد و از نظر مدیریتی نیز قابلیت‌های لازم را داشته باشد.

وی تصریح کرد: داشتن عزم جدی لازمه موفقیت این هیئت بوده و مدیران هیئت باید نیروهای جوان و خوش‌فکر را به خدمت بگیرند تا شاهد درخشش فوتبالیست‌های استان در مسابقات مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به مباحث پیش آمده بین اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیئت فوتبال عنوان کرد: هیئت فوتبال زیر نظر فدارسیون‌های ورزشی هستند که به دلیل داشتن استقلال باید نیازها، فضا و امکانات اداری، زمین و سالن ورزشی را خود با استفاده از کمک‌های فدراسیون تأمین کنند.

ملکی ادامه داد: بر اساس ماده 88 اصل 44 قانون اساسی اداره ورزش باید تمام اماکن ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کند که در این راستا طی‌ سال‌های گذشته تعدادی از اماکن ورزشی را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال باید همانند سایر هیئت‌های ورزشی برای استفاده از فضاهای ورزشی نسبت به اجاره کردن آن‌ها اقدام کرده و بر اساس قانون اجاره تعیین شده را پرداخت کند، گفت: با توجه به هزینه‌های بالایی که حفظ و نگهداری اماکن و سالن‌های ورزشی دارد و بابت نگهداری آن‌ها هیچ اعتباری به اداره ورزش پرداخت نمی‌شود، ارائه خدمات رایگان به هیئت‌ها از سوی اداره کل توجیهی نداشته و هیئت‌ها برای دریافت خدمات تخصصی باید با اداره کل قرارداد امضاء کنند و تا زمانی که این قرارداد منعقد نشود این اداره از ارائه خدمات معذور بوده و قادر نخواهد بود بر خلاف قانون عمل کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به این مباحث تاکنون بیش از 90 درصد از هیئت‌های مختلف ورزشی نسبت به انعقاد قرارداد با اداره کل اقدام کرده و مابقی نیز در شرف امضاء قرارداد هستند و این در حالی است که هیئت فوتبال با وجود دریافت چندین اخطار تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده است.

ملکی افزود: بدون شک تا زمانی که این هیئت نسبت به اجاره کردن اماکن ورزشی اقدام نکند، نمی‌تواند از این فضاها بهره‌مند شود، هیئت فوتبال باید خود را در تأمین هزینه‌های حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی مسئول بداند که تاکنون در این زمینه اقدامی نکرده است.

وی با اشاره به جلوگیری از ورود و خروج ماشین‌ها در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اظهار داشت: رفت و آمد در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد به دلیل برقراری امنیت در این مجموعه ورزشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل رفت و آمد تمام هیئت‌ها، ورزشکاران، مربیان و اشخاص کنترل می‌شود و هیئت فوتبال هم از این موضوع استثنا نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پارکینگ این مجموعه ورزشی نیز به بخش خصوصی واگذار شده و کسانی که قصد استفاده از این پارکینگ را دارند باید هزینه آن را پرداخت کنند.

ملکی تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان با هیچ هیئتی به صورت سلیقه‌ای برخورد نمی‌کند و تمام هیئت‌ها از نظر این اداره کل قابل ارزش و احترام هستند.

انتهای پیام/87003/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول