اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم سرپرست سازمان لیگ برتر

رئیس هیئت فوتبال قم بازرس مالی تیم‌های راه آهن و سایپا شد

سرپرست سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال T مسئولیت بازرسی مالی از باشگاه‌های راه آهن و سایپا البرز را به رئیس هیئت فوتبال استان قم سپرد.

رئیس هیئت فوتبال قم بازرس مالی تیم‌های راه آهن و سایپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حرکت جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسیر حرفه‌ای شدن فوتبال در قاره کهن با بهره گیری از مدلی که در حال حاضر توسط کنفدراسیون فوتبال اروپا (یوفا) اجرا می‌شود، بسیاری از کشورهای زیر مجموعه قاره کهن را به تلاش و تکاپو وادار کرده است.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 1387 تلاش خود را برای تغییر و تحول اساسی در فوتبال آسیا آغاز کرده‌اند و ابتدا با تغییر مدل برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های فوتبال آسیا و تبدیل آن به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا وارد این عرصه شدند.

از همان سال کنفدراسیون فوتبال آسیا بازرسان و ناظرانی را در فواصل زمانی کم به کشورهای عضو AFC فرستاد تا خواسته‌هایی که در کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا به عنوان قانون و مصوبه لازم‌الاجرا در آمده بود، به کشورهای آسیایی ابلاغ شود.

اصلاح ساختار فوتبال در مدل‌های مختلف اعم از نحوه باشگاه‌داری و تیم‌داری، مدل برگزاری لیگ، شکل و شمایل ورزشگاه‌ها و استاندارد سازی آنها و چندین و چند شاخص دیگر که در بین آنها یکی از مهم‌ترین‌ها بحث تراز مالی باشگاه‌ها بود، از جمله مصوباتی است که کشورهای زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا باید مطابق با قوانین AFC آن را اجرا کرده و از آن گزارش سالیانه ارائه دهند.

بر همین اساس در هر دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تراز مالی باشگاه‌های لیگ برتری مورد بررسی دقیق و موشکافانه قرار می‌گیرد تا گزارش کامل، جامع و مستندی از فدراسیون فوتبال کشورمان به کنفدراسیون آسیا ارسال شود.

در آستانه سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که حدود یک ماه دیگر به آغاز آن باقی مانده است، با حکم مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال کشورمان برای رئیس هیئت فوتبال استان قم، بهرامی به عنوان بازرس برای بررسی امور مالی و هزینه‌های دو باشگاه‌ لیگ برتری معرفی شده است.

در متن حکم مهدی تاج خطاب به کریم بهرامی آمده است که وی به عنوان نماینده مالی این سازمان به منظور بررسی و چگونگی عملکرد دریافت و پرداخت فصل 91-1390 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مأمور رسیدگی به امور مالی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی سایپا البرز و راه‌آهن منصوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول