اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

کاندیداهای شورای شهر دورود قانون را مدنظر گرفته‌اند

کاندیداهای شورای شهر دورود قانون را مدنظر گرفته‌اند و بعد از دو روز از تبلیغات چهره شهر همچنان پاکیزه است.

کاندیداهای شورای شهر دورود قانون را مدنظر گرفته‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، هرچه به روز 24 خردادماه نزدیک می‌شویم، می‌توانیم آثار شروع یک حماسه سیاسی را مشاهده کنیم، حماسه‌ای که می‌تواند به پیکره انقلاب اسلامی روحی تازه ببخشد و ممد حیات پر برکت آن باشد.

بر پایه این گزارش، از صبح روز پنج‌شنبه تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در سراسر ایران به طور رسمی آغاز شد و داوطلبان خدمت به مردم، به صورت رسمی به معرفی و بیان برنامه‌های خود برای ایجاد فردایی بهتر برای شهر و شهروندانشان پرداختند.

هرچند تبلیغات سینه به سینه از مدت‌ها پیش آغاز شده بود، اما از رأس ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه تبلیغات در سطح شهر استارت زده شد و کاندیداها برای نشان دادن توانایی، تخصص و برنامه خود مدت یک هفته یعنی تا 24 ساعت قبل از آغاز انتخابات زمان دارند.

یکی از وظایف اساسی شورای شهر و روستا کمک به بهبود فضای شهری است که متأسفانه در دوره‌های گذشته همگان شاهد بودند، تا ماه‌ها بعد از اتمام انتخابات، پوستر و عکس‌های داوطلبان فضای ناهنجاری در سطح شهر به وجود می‌آوردند و زدودن در و دیوار شهر از این ناهنجاری‌ها، اتلاف وقت و بیت‌المال را در پی‌داشت.

در تبلیغات شوراها در شهرستان دورود شاهد انتخاب روش‌های تبلیغاتی مناسب‌تری نسبت به گذشته و سالیان دور برای معرفی خود به مردم بودیم که این تغییرات هم با توصیه‌های ستادهای انتخاباتی کشور و همچنین کمک داوطلبان در نحوه تبلیغات به وجود آمده بود.

در نخستین روز تبلیغات رسمی شورا‌ها دیگر شاهد پوسترهای گوناگون بر بدنه شهر نبودیم و تنها این موضوع به دیوار و پنجره ستادها محدود شده بود، در ازای این موضوع داوطلبان به نصب بنرهای با سایز بزرگ در مقابل ستادهای خود اکتفا کرده بودند.

البته با همت شهرداری نصب بنرهای که عکس و نام داوطلبان را به صورت خانه‌های شطرنج در کنارهم قرار داده بود، در 30 نقطه شهر به زیباسازی شهر کمک بسیاری کرده است.

تمام کاندیداهای شورای شهر باید در زمان تبلیغات به این موضوع توجه کنند که برای آباد کردن شهر و زادگاه خود پا بر عرصه انتخابات نهاده‌اند، نه تخریب آن پس امیدواریم، داوطلبان برای خدمت نخستین گام بلند توسعه شهر خود را از همین ایام تبلیغات بردارند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول