اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تاکستان:

انتخابات رأی به مقبولیت نظام اسلامی است

امام جمعه موقت تاکستان گفت: شرکت در انتخابات رأی به مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات رأی به مقبولیت نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، حجت‌الاسلام مهدی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر تاکستان در مصلای نماز جمعه با عرض تبریک به مناسبت عید مبعث گفت: اتمام مکارم اخلاق و تشریح و تبیین فضائل اخلاقی بین امت اسلامی در واقعیت امر هدف بعثت نبی مکرم اسلام در غار معروف حرا و در چهل سالگی از طول عمر با برکت و عزت ایشان بود.

وی رهنمودها و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در سخنرانی چهاردهم خرداد در جمع زائران را مورد اشاره قرار داد و بر معیارها‌ و چگونگی‌های انتخاب اصلح در روز رأی‌گیری تأکید کرد.

امام جمعه موقت شهرستان تاکستان با تأکید بر درک و فهم دینی برای تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد: انتخابات در واقعیت کلمه مسئله‌ای اجتماعی بوده و متعلق به آحاد ملت ایران است.

اسلامی افزود: رأی‌های داده شده در هر انتخابات در وهله اول رأی به مقبولیت کل نظام اسلامی و در مرحله بعدی رأی به سلیقه و ذوق مورد نظر است.

وی تأکید کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی مسلماً با شرکت پرشور خویش در انتخابات دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشته و نقشه‌های آنان را مردود می‌سازند.

اسلامی در پایان حمله به مدرسه فیضیه در سال 54 را واقعه‌ای جانسوز توصیف کرد و بر ضرورت الگو‌پذیری از منش و آرمان‌های الهی امام‌ راحل در طول تمام زندگی سفارش و تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول