اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه مطرح کرد

گام نخست حماسه سیاسی با مردم / گام دوم را منتخب مردم برخواهد داشت

امام جمعه قروه گفت: گام نخست حماسه سیاسی را ملت ایران مستحکم و پر قوت بر می‌دارند و گام دوم آن که پاسخی مناسب به مردم است که از سوی منتخب مردم برداشته خواهد شد.

گام نخست حماسه سیاسی با مردم / گام دوم را منتخب مردم برخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این مطلب اظهار کرد: با حضور پرشور مردم و انتخاب فرد اصلح، ورق‌های بین‌المللی به نفع ملت ایران خواهد برگشت و دشمن بار دیگر به شکست خود اعتراف خواهد کرد.

وی با دعوت از مردم برای حضور گسترده و دشمن‌شکن در انتخابات 24 خردادماه، گفت: ملت ایران با خلق حماسه سیاسی، امیدهای دشمن برای عبور از سد مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به یأس مبدل خواهند کرد.

خطیب جمعه قروه، خاطرنشان کرد: مردم در طول سال‌های پس از انقلاب نشان داده‌اند که ارتباط تنگاتنگی با نظام خود دارند و همیشه تلاش کرده‌اند تا با حضور خود امنیت و منافع ملی را تأمین کنند؛ از این رو در اصل حضور مردم، تردیدی نیست.

احیا گفت: ملت سرافراز ایران با حضور یکپارچه، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده خود و با انتخاب فرد اصلح به حرکت شتابان و رو به جلوی نظام  مقدس جمهوری اسلامی، سرعت مضاعف خواهد بخشید.

وی با اعلام اینکه دیگر زمان آزمون و خطا به سر رسیده است، هوشیاری مردم در انتخاب، فرد اصلح برای سکان‌داری ریاست جمهوری و شورای شهر را یادآور شد و افزود: مردم ایران بارها ثابت کرده‌اند که در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام از مسئولان جلوتر هستند.

امام جمعه قروه اضافه کرد: حیف است، قدم‌های بزرگ معجزه گونه‌ای که در طول 34 سال گذشته با همت جمعی مردم و مسئولان برداشته شده است به واسطه تبلیغات سوء دشمنان بی‌ثمر بماند.

احیا تصریح کرد: هرگاه عقل و خردجمعی مردم، به صحنه آمده است، انقلاب و دگرگونی در عرصه‌های گوناگون رقم خورده و هفته آینده یک بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای به معنای واقعی کلمه خواهیم بود. 

دغدغه مردم تنها آسفالت کوچه‌ها نیست

وی با اشاره به وظایف شورای اسلامی شهر گفت: دغدغه مردم تنها، خدمات شهری و آسفالت کوچه‌ها و معابر نیست، شورای شهر وظیفه‌ای به مراتب ارزشمندتر و سنگین‌تر از این حوزه دارد.

امام جمعه قروه به نمونه‌ای از کارهایی را که شورای اسلامی شهر در آینده باید به آن بپردازد، احیای صنایع دستی در قروه عنوان کرد و افزود: این صنایع زمانی همپای نام کردستان، شناخته می‌شد، اما متاسفانه اکنون به طور کامل به فراموشی سپرده شده است در حالی که می‌توانست ارز آوری هم به دنبال داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) هدایت انسان از ضلالت، جهل و گمراهی به سمت نور را فلسفه نبوت عنوان و تصریح کرد: بعثت پیامبر(ص) یا برانگیخته شدن آن حضرت به مقام رسالت، مهم‌ترین فراز از تاریخ اسلام است.

انتهای پیام/79009/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول